Wie kent deze hondenmand.
Hij lijkt mij ideaal voor mijn altijd smerige honden, maar is wel duur. (grote maat 135,--, en ik heb er 3 nodig)
http://www.dierendat.nl/waterproof-coun ... ndenmanden
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
DJ en Doerak schreef: Ik heb nu zo'n 2 wkn de nep biabedden zooplus, want ook altijd één natte vieze hond hier na de wandeling ::) :biggrin2:. Deze manden zijn ideaal niet duur. Dan koop ik liever over een jaar o.i.d weer deze manden mochten ze lelijk geworden zijn. Dan ben ik net het geld kwijt van 1,5 biabed. (hier ook drie manden dus). Zand eruit, doekje erdoor en klaar.Ik heb een matras van 8 en van 6 jaar oud en ze doen het nog. Koopje!
DJ en Doerak schreef: Kim woont in DLD, scheelt verzendkostenDat dus. Door de maat passen ze niet in een standaardpakket (toch niet met z'n drieën.
Lida. S schreef: De kennel is overdekt, de hondenhokken in de kennel zijn geisoleerd met een goed tocht-schot erin.Zowel biabed als die van zooplus hebben stof aan de onderkant! Zodat het ademt en niet schimmelt. Ongeschikt voor een kennel lijkt mij. Je hebt wel van volledig nylon. Lijkt mij geschikter.
De kennel is altijd open, en 's winters liggen ze ook vaak buiten de kennel in de sneeuw. Het gaat mij vnl om het droogmaken. De dekens/manden ed die ik er nu in heb liggen zijn continue vies en nat. Ik was ze 1x per week, maar dat is gewoon niet genoeg. En vies vind ik nog niet zo erg, maar nat wel.
Anne in Duitsland schreef: Dat dus. Door de maat passen ze niet in een standaardpakket (toch niet met z'n drieënIk vind het prima!), en dan schieten je verzendkosten de hoogte in. Het standaardpakket 120 x 60 x 60 was al 21 euro. Toen dacht ik: naar Kimmekind is het 5 euro, dat scheelt nogal! En wie weet moet Kim nog wel een keer hoognodig naar de Ikea in Groningen.
![]()
![]()
Lida. S schreef: Anne en Kim bedankt voor het meedenken en de service, maar zoals Lil schrijft denk ik ook dat volledig nylon beter is. Bij de voordeur (onder een afdak) heb ik ook een nylon kussen liggen, met een deken erop. Dat blijft redelijk goed. Het moet tegen een stootje kunnen. De honden kunnen de hele dag in het water en door de bagger. Ze duiken dan nat en vies de mand in.Ik wil tzt zo eentje vervangen. De haren blijven erin steken en voor op de slaapkamer te veel lawaai. Maar als ik bij een stortbui vergat het raam te sluiten kon het er goed tegen.