Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
M@rina schreef: Hij is ondertussen 122,99.... het dubbele van wat hij 2 weken geleden kostte....
Jemig!

Die zullen wel denken, wat een vraag ineens.
Weten zei veel dat wij op bp met z'n alle die prijs in de gaten houden  :biggrin2:
Door zhiva
M@rina schreef: Hij is ondertussen 122,99.... het dubbele van wat hij 2 weken geleden kostte....

:confused1:  :uglystupid2:
Door Monique77
Vraagje aan de gebruikers van de waterblazer ... Blazen jullie de honden droog met koude of warme lucht ?
Als ik het met warme lucht doe dan is die slang binnen no time best heet aan mijn handjes  ::)

Met koud gaat het ook, maar iets langzamer

Verder ideaal ding en de honden gaan hier ook in de rij ervoor staan !!! (al zou ik er nooit 123 euro voor betalen  :o)
Door Monique77
eelke schreef: Meestal met warm anders schiet het hier echt niet op :P
Maar is jouw slang dan ook zo snel heet ??
Door eelke
Monique77 schreef: Maar is jouw slang dan ook zo snel heet ??
Ja. De slang wel, maar het opzet stukje niet, dus daar houdt ik m aan vast.
Door Monique77
Ah, dan ga ik dat morgen eens proberen  :biggrin2:

* Slaat zichzelf voor het hoofd dat ik daar zelf niet op ben gekomen *
Door zhiva
altijd met koude lucht. Ik denk niet dat Chakotay het erg waarderen kan met dit hete weer als ik hete lucht zou gebruiken  ;)
Hoogste stand en hij is zo droog hoor  :biggrin2:
Door Kaio
Met koude lucht.
Overigens met het weer van de afgelopen tijd wordt het vanzelf warm, aangezien de blazer omgevingslucht aanzuigd  ;)
Echt de koude lucht stand scheelt veel of het zomer of winter is.
Als ik ze in de winter gewassen heb gebruik ik nadat ik het water grotendeels weggeblazen heb wel de warme stand. Maar dan hebben we het over vriestemperaturen he.

Mijn grote staat bij als ik de warme stand gebruik dat ik dan dat smalle stuk niet moet gebruiken ivm warm worden.

Bij deze vind ik idd dat de slang warmer wordt, maar dat komt omdat mijn andere slang (en motor) wel van een ander kwaliteit is (en prijs)
Door Thea
:'( :'( Dit topic nooit gezien.
Nu is hij 125 :-\ :-\ Ga die site maar goed in de gaten houden denk ik ;)
Door Parelridder
* Aangeboden *
Ik heb half juli de waterblazer besteld. In de praktijk blijkt het voor mij niet mogelijk deze te gebruiken n.a.v. nekklachten. 'k Heb er vooraf nooit bij stil gestaan welke houding nodig zou zijn tijdens gebruik :(
Enfin, volledig nieuwe waterblazer dus, zonder gebreken, mét reserveslang en op 1 maand na nog volledige garantie... Als iemand interesse heeft in overname hiervan??
Ik hóóp dat deze (nieuwe) waterblazer + reserve slang + garantie en incl. aangetekende verzending 75 euro op brengt.
Door Thea
Ik heb zeker interesse moet ff overleggen met mijn dochter. :)
Maar moet nu werken je hoort vanavond van mij ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door