Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Tanna schreef: Het is een Siemens geworden, deze : http://www.siemens-home.nl/producten/wa ... .html  (maar wel voor een wat schappelijker prijs  8) ).  Hij heeft net een proefprogramma gedraaid en we wisten niet eens dat hij aan was, geweldig!
Morgen gaat hij "voor het echie" draaien en ga ik ook meteen het programma voor outdoorkleding gebruiken, ik ben reuze benieuwd!
:D welkom bij de Siemens-fanclub. Nu moet je verplicht je naam in Saskia veranderen. Dat hoort.
cj schreef: Same as my naamgegenoot. I Love my Siemens!
Saskia
Gisteren een handdoekenwas gedraaid en een outdoorwasje. Omdat het zo'n grote automaat is kon ik veel meer handdoeken tegelijk wassen en omdat hij op hoger toerental centrifugeert kon dat op dezelfde tijd in de droger als eerst de kleinere handdoekenwas, dat bespaart enorm! Nu staat er een kledingwas te draaien. En jeetjemikkie, wat is dat ding stil, ongelooflijk! Normaal wist ik altijd dat de automaat centrigugeerde, wij zaten dan te trillen op de bank beneden (automaat staat op zolder), maar nu hoor je helemaal niks. Dit is mijn vierde wasautomaat in 34 jaar, maar absoluut de stilste!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door