Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Els&Flow
Dagje shop till you drop in Zoetermeer. Primark, het was voor mij de primeur. ::) Maar heb leuke dingen gescoord. En een fijne spijkerbroek bij miss etam, dat had ik nooit gedacht. Maar hij zit zo lekker. Nu gevloerd en lekker bijkomen van een leuke dag.
Door Kaela
Klusjesdag gedaan, alles is weer schoon en netjes. Ook nog gras gemaaid en de tuin wat gefatsoeneerd.

Aangezien Oscar nog elke vier uur een vlaai neerlegt heb ik de training van morgen maar afgezegd. Jammer, maar volgende week is er weer les, dus maar even geduld hebben.
Door Elf
Vandaag een beetje aan het bijkomen. Donderdag was het mooie, warme afscheid van mijn moeder. We waren overweldigd door het grote aantal mensen dat kwam om afscheid van haar te nemen. Zo fijn! Het was helemaal in de stijl van mama: sfeervol, warm en uiteindelijk ook nog gezellig. Mama wilde dat we zouden proosten op haar leven. Dat hebben we gedaan met een grote groep familie en vrienden  :-*
Door eelke
Zo, mijn huis is weer wat toonbaarder :)

Mijn moeder komt zo eten, en blijft daarna oppassen, want we hebben een feestje. Lief van haar.
Elf schreef: Vandaag een beetje aan het bijkomen. Donderdag was het mooie, warme afscheid van mijn moeder. We waren overweldigd door het grote aantal mensen dat kwam om afscheid van haar te nemen. Zo fijn! Het was helemaal in de stijl van mama: sfeervol, warm en uiteindelijk ook nog gezellig. Mama wilde dat we zouden proosten op haar leven. Dat hebben we gedaan met een grote groep familie en vrienden  :-*

:bigarmhug:
Elf schreef: Vandaag een beetje aan het bijkomen. Donderdag was het mooie, warme afscheid van mijn moeder. We waren overweldigd door het grote aantal mensen dat kwam om afscheid van haar te nemen. Zo fijn! Het was helemaal in de stijl van mama: sfeervol, warm en uiteindelijk ook nog gezellig. Mama wilde dat we zouden proosten op haar leven. Dat hebben we gedaan met een grote groep familie en vrienden  :-*
"fijn" dat het een afscheid is geweest zoals je moeder en jullie dat voor ogen hadden. :-* :-*
Door - Judith -
Dat is fijn, als het laatste afscheid zo warm is  :-*
Door - Judith -
Vandaag veertien jaar geleden overleed mijn vader. Aan de ene kant lijkt het ongelooflijk ver weg, maar aan de andere kant kan ik me de laatste dagen nog bijna van minuut tot minuut herinneren.
Door Mieke L.
- Judith - schreef: Vandaag veertien jaar geleden overleed mijn vader. Aan de ene kant lijkt het ongelooflijk ver weg, maar aan de andere kant kan ik me de laatste dagen nog bijna van minuut tot minuut herinneren.
Jeetje ja raar he? Ik ben 50 en mijn vader overleed toen ik 23 was,  toen ik 47 werd vond ik het zo'n raar idee dat hij er al langer niet dan wel was in mijn leven.
Door - Judith -
Mieke L. schreef: Jeetje ja raar he? Ik ben 50 en mijn vader overleed toen ik 23 was,  toen ik 47 werd vond ik het zo'n raar idee dat hij er al langer niet dan wel was in mijn leven.
Ja ook zo bizar  :-*.
Door TMG1961
Ik was 23 toen mijn moeder overleed en 31 toen mijn vader overleed. Ik ben momenteel al ouder dan mijn beide ouders ooit geworden zijn. Mijn vader werd 52 en mijn moeder 42. En ik ben de oudste van de 4 kinderen.
Door Mieke L.
TMG1961 schreef: Ik was 23 toen mijn moeder overleed en 31 toen mijn vader overleed. Ik ben momenteel al ouder dan mijn beide ouders ooit geworden zijn. Mijn vader werd 52 en mijn moeder 42. En ik ben de oudste van de 4 kinderen.
Jeetje wat jong toch allemaal  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door