Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Nachtelijke wandelingen met de hond, wat een lol. Meneer K had hem om 1 uur uitgelaten, om kwart over 1 blafte hij alweer. Dus ik ook wakker en mee. Er moesten nog 3 druppels uit, het zal je maar dwars zitten. Daarna heeft hij het tot half negen volgehouden, dat is wel positief.

Vandaag een klusjesdag in het huishouden, we hebben wat achterstallig onderhoud. Dus als mijn ontbijtje op is, maar eens aan de slag!
Door K&D
koekje schreef: Ik zou graag willen slapen. Vera niet. Die is klaarwakker  :sleep1:
Maar ik krijg er veel voor terug.
Dank u, dat scheelt weer een voorspelbare reactie...  8)
Net terug van da. Het was er loeidruk dus lang gewacht. Misschien dat we over gaan naar deze da. Heel modern en pro vers. Ik heb haar de naam van lupa doorgegeven en natuurlijk barfplaats. Ze vond het zo lastig om aan spullen te konen en informatie. Hele fijne da! Fleur voelt zich een stuk beter inmiddels.
hannabelgje schreef: Net terug van da. Het was er loeidruk dus lang gewacht. Misschien dat we over gaan naar deze da. Heel modern en pro vers. Ik heb haar de naam van lupa doorgegeven en natuurlijk barfplaats. Ze vond het zo lastig om aan spullen te konen en informatie. Hele fijne da! Fleur voelt zich een stuk beter inmiddels.
Gelukkig maar!
Door Cathelijn
Naar Noord-Limburg aan de Duitse grens gereden voor 3 planten die ik heel graag wilde maar hier niet kon vinden. Mijn moeder en Ilan meegenomen, dus we hebben nog vlaai gegeten, prachtig gewandeld op de St Jans berg en toen nog geluncht. Het was net vakantie  :D 8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door