Je schrijft dat je hoofd vol zit, dus dan gaan onbelangrijke dingen in de vergeethoek. Ik herken t.
Enne als ik zo'n *pling*

Wat een meedenkende meneer zeg.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
charmed schreef: Boodschappen zijn boven water, die staan nog netjes in de winkel. Hij heeft de groente in de koeling gelegd en de kar naar achteren gezet, waar niemand er bij kan. echt een briljante actie van mij, overkomt me niet zo snel weer. ook in haast zal ik alles winkel nu naar de auto brengen. Want ik had al zoiets, van als ik die kar nu straks vergeet dan? Toen dacht ik daarop weer: Nou, nee dat zal me niet gebeuren, zo dom ben ik vast niet. Maar we gaan nu alles netjes elke keer naar de auto brengen, zodat we niet weer eens boodschappen kwijt zijn en ons moeten afvragen waar we die gelaten hebbenNou, dat is netjes van die mensen in de winkel!![]()
charmed schreef: Boodschappen zijn boven water, die staan nog netjes in de winkel. Hij heeft de groente in de koeling gelegd en de kar naar achteren gezet, waar niemand er bij kan. echt een briljante actie van mij, overkomt me niet zo snel weer. ook in haast zal ik alles winkel nu naar de auto brengen. Want ik had al zoiets, van als ik die kar nu straks vergeet dan? Toen dacht ik daarop weer: Nou, nee dat zal me niet gebeuren, zo dom ben ik vast niet. Maar we gaan nu alles netjes elke keer naar de auto brengen, zodat we niet weer eens boodschappen kwijt zijn en ons moeten afvragen waar we die gelaten hebbenZo gaat dat in oes Drenthe!![]()
DJ en Doerak schreef: Zo gaat dat in oes Drenthe!In Zoetermeer ZH bij de AH ook hoorHeel fijn, super service!
Borke schreef: In Zoetermeer ZH bij de AH ook hoorPfieuw, gelukkig komt dat nog op meer plaatsen voor in NL!![]()
Borke schreef: In Zoetermeer ZH bij de AH ook hoorVertel ook eens je boodschappen vergeten??![]()
keetje schreef: Ik ben in een ver verleden mijn hond een keer vergeten toen ik naar de hondenclub ging.![]()
keetje schreef: Ik ben in een ver verleden mijn hond een keer vergeten toen ik naar de hondenclub ging.Beter dan andersom hé![]()
keetje schreef: Ik ben in een ver verleden mijn hond een keer vergeten toen ik naar de hondenclub ging.![]()