Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Vivianneb schreef: Beterschapjes met Gijs.. het is dit jaar wel erger met de hotspots lijkt wel he - warmte en vochtigheid is toch echt niet zo fijn voor dierenvacht :(
Ja steeds die regen en dan toch weer warmte... ik houdt het al 3 weken nauwlettend in de gaten, blaas m wat vaker zodat er weer lucht in zijn vacht komt en het sneller droogt, maar nu het minder warm is toch wat minder oplettend geweest.
Door Mieke L.
Wat een sukkel die Dave! Heel raar verhaal, hij had niets met die diefstal te maken maar bemiddelde wel om spullen terug te krijgen. Lekkere vriendjes heeft hij! Dries zal wel blij zijn met zoontje lief. En even voor de duidelijkheid ik vind Dries een engerd mocht het hier wel eens anders lijken  ::)
Door -Saskia-
Mieke L. schreef: Alhoewel ik voor Mart ook nog wel een zeker waardering op kan brengen.
Ik hoorde laatst van vriendinnetje dat ze ooit met Mart een uur heeft zitten bellen (hij belde een verkeerd nummer en kreeg haar aan de lijn) en dat het nog een leuk gesprek was geweest ook!  :o

Mag ik zeggen dat het me hoogst verbaasde? Ja, dat mocht ik!  :biggrin2:
Door Mieke L.
-Saskia- schreef: Ik hoorde laatst van vriendinnetje dat ze ooit met Mart een uur heeft zitten bellen (hij belde een verkeerd nummer en kreeg haar aan de lijn) en dat het nog een leuk gesprek was geweest ook!  :o

Mag ik zeggen dat het me hoogst verbaasde? Ja, dat mocht ik!  :biggrin2:
Zo zie je maar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door