Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Vivianneb schreef: Beterschapjes met Gijs.. het is dit jaar wel erger met de hotspots lijkt wel he - warmte en vochtigheid is toch echt niet zo fijn voor dierenvachtJa steeds die regen en dan toch weer warmte... ik houdt het al 3 weken nauwlettend in de gaten, blaas m wat vaker zodat er weer lucht in zijn vacht komt en het sneller droogt, maar nu het minder warm is toch wat minder oplettend geweest.![]()
eelke schreef: Neeeeee!Alhoewel ik voor Mart ook nog wel een zeker waardering op kan brengen.![]()
Mieke L. schreef: Echt, sterker nog Mart Smeets ookEn nu ga je zeker ook vertellen dat je eigenlijk geen bitterballen lust![]()
- Judith - schreef: En nu ga je zeker ook vertellen dat je eigenlijk geen bitterballen lust
![]()
Mieke L. schreef: Alhoewel ik voor Mart ook nog wel een zeker waardering op kan brengen.Ik hoorde laatst van vriendinnetje dat ze ooit met Mart een uur heeft zitten bellen (hij belde een verkeerd nummer en kreeg haar aan de lijn) en dat het nog een leuk gesprek was geweest ook!
-Saskia- schreef: Ik hoorde laatst van vriendinnetje dat ze ooit met Mart een uur heeft zitten bellen (hij belde een verkeerd nummer en kreeg haar aan de lijn) en dat het nog een leuk gesprek was geweest ook!Zo zie je maar!
Mag ik zeggen dat het me hoogst verbaasde? Ja, dat mocht ik!![]()