Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
^^Thuisgevoel op een wat kleiner appartementje, is meer waard dan dat ontheemde in een groot huis. En als niks je bindt, gewoon ervoor gaan!

Drenthe is het voor mij ook net niet, dus mede daarom staat de hut hier ook te koop  :)
Door Kaela
Ik heb dat gevoel met Leeuwarden. Geen idee waarom. Ik vind de veluwe veel mooier, heb in Brabant onwijs gezellige tijden gehad en ontzettend genoten, heb laatst op doortoch me verwonderd over het mooie limburg. En waar voel ik me thuis? In een stad in het noorden, ver weg van alles en iedereen en er is hier werkelijk niets waarom ik zeg: daarom woon ik hier! Behalve dan de relatieve rust, in vergelijking tot de randstad, maar ach, daar is Leeuwarden nou ook weer niet uniek in.

Hopelijk vind je snel een huisje Martine, tijd voor een verse start!
Door Ike
Wat moet dat n fijn gevoel zijn dat je je er nu al thuis voelt!
Hopelijk komt er snel een leuk huis voor jou daar  :)
Door sella
Ik zal de duimen aan het werk zetten dat je snel een ander maar dan echt thuis krijgt op de plek waar je hart nu al wil blijven wonen.
Door Borke
Wel heftig Martine om met je familie te breken, jammer dat de verhoudingen zo liggen.
Toch is voor jezelf kiezen altijd verstandig.
Zelf heb ik geen familie meer helaas, maar ik heb hele lieve schoonfamilie.

Een appartement op een fijne plek is fijner dan een huis met tuin waar je niet happy bent!
Ik duim voor je  :)
Door Ramses1
[quote="Borke"]
Wel heftig Martine om met je familie te breken, jammer dat de verhoudingen zo liggen.
Toch is voor jezelf kiezen altijd verstandig.

Zelf heb ik geen familie meer helaas, maar ik heb hele lieve schoonfamilie.

Een appartement op een fijne plek is fijner dan een huis met tuin waar je niet happy bent!
Ik duim voor je  :)
[/quote]

+1
Mag het ff Borke? :)

Ik duim mee Martine.
Het gaat ongetwijfeld lukken om een leuke woning te bemachtigen. De grote maakt dan niet uit als je je er maar lekker voelt
Door Lil
Ik hoop dat het snel lukt!

En ik ben heel blij dat ik me thuis voel waar ik woon. Het is dan ook erg grappig. Landelijk, rust, maar de verstedelijking is erg dichtbij. Rust, maar alle voordelen van steden dichtbij.
Door Borke
Thuis voelen waar je woont is zo ontzettend belangrijk!
Ik weet nog goed toen we ons huidige huis gingen bekijken, aan de achterzijde volledig in het groen aan de rand van de stad.
Het is aan de achterzijde net of we in een buitengebied wonen.

We stapten de woonkamer binnen en hadden allebei het gevoel dat we 'thuis kwamen'.
Dat gevoel is alleen maar sterker geworden  :)
Door Lil
Borke schreef: Thuis voelen waar je woont is zo ontzettend belangrijk!
Ik weet nog goed toen we ons huidige huis gingen bekijken, aan de achterzijde volledig in het groen aan de rand van de stad.
Het is aan de achterzijde net of we in een buitengebied wonen.

We stapten de woonkamer binnen en hadden allebei het gevoel dat we 'thuis kwamen'.
Dat gevoel is alleen maar sterker geworden  :)
Heel belangrijk!!!

Durf het haast niet te zeggen. De eerste twee weken kwam ik thuis en moest ik steeds huilen. Dat dat allemaal van mij was, in eigendom ook nog. Ik heb dat een tijdje niet kunnen bevatten.
Door Martine-Tom
Dat heb ik me nooit beseft, ik woon hier omdat ik hier nu eenmaal woon, eerst een flat, 3 hoog en nu een huisje omdat ik dat fijner vond. Mijn huis, mijn spullen, mijn dieren dat is wel thuiskomen, maar de stad, de omgeving, de mensen, de mentaliteit...nee.
We reden vanmorgen weg uit Rotterdam en het beklemde gewoon, eenmaal Roosendaal voorbij kreeg ik heimwee.
Hele rare ervaring, nooit de kans gehad om daar uberhaubt over na te denken, paar jaar ziek geweest en toen kon ik al helemaal nergens over denken en nu is het idd tijd om voor mezelf te kiezen  :)

Ik slik al maanden B12 tegen vermoeidheid, ik merk dat ik dat echt nodig heb...was ze vergeten mee te nemen en heb ze geen minuut gemist, er trok gewoon een wolk op toen ik daar zat, denk dat ze dat thuiskomen noemen  ;)
Door Ruisje
Martine-Tom schreef: Dat heb ik me nooit beseft, ik woon hier omdat ik hier nu eenmaal woon, eerst een flat, 3 hoog en nu een huisje omdat ik dat fijner vond. Mijn huis, mijn spullen, mijn dieren dat is wel thuiskomen, maar de stad, de omgeving, de mensen, de mentaliteit...nee.
We reden vanmorgen weg uit Rotterdam en het beklemde gewoon, eenmaal Roosendaal voorbij kreeg ik heimwee.
Hele rare ervaring, nooit de kans gehad om daar uberhaubt over na te denken, paar jaar ziek geweest en toen kon ik al helemaal nergens over denken en nu is het idd tijd om voor mezelf te kiezen  :)

Ik slik al maanden B12 tegen vermoeidheid, ik merk dat ik dat echt nodig heb...was ze vergeten mee te nemen en heb ze geen minuut gemist, er trok gewoon een wolk op toen ik daar zat, denk dat ze dat thuiskomen noemen ;)
Stress, of het onbehaaglijke gevoel dat je ergens niet thuishoort vreet energie! Niet gek dus dat je ze niet hebt gemist. ;)
Door Martine-Tom
Ruisje schreef: Stress, of het onbehaaglijke gevoel dat je ergens niet thuishoort vreet energie! Niet gek dus dat je ze niet hebt gemist. ;)
Ja dat idee had ik dus ook  :)
Door Jantina
Wil je alleen in Rotterdam zelf of evt net daarbuiten, aan te lopen naar Rotterdam Zuid.
Vlakbij de tram ook enzo..  ::)
Door Martine-Tom
Jantina schreef: Wil je alleen in Rotterdam zelf of evt net daarbuiten, aan te lopen naar Rotterdam Zuid.
Vlakbij de tram ook enzo..  ::)
Ook goed  :)
Vertel vertel....wanneer kan ik verhuizen?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door