Drenthe is het voor mij ook net niet, dus mede daarom staat de hut hier ook te koop

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: Thuis voelen waar je woont is zo ontzettend belangrijk!Heel belangrijk!!!
Ik weet nog goed toen we ons huidige huis gingen bekijken, aan de achterzijde volledig in het groen aan de rand van de stad.
Het is aan de achterzijde net of we in een buitengebied wonen.
We stapten de woonkamer binnen en hadden allebei het gevoel dat we 'thuis kwamen'.
Dat gevoel is alleen maar sterker geworden :)
Martine-Tom schreef: Dat heb ik me nooit beseft, ik woon hier omdat ik hier nu eenmaal woon, eerst een flat, 3 hoog en nu een huisje omdat ik dat fijner vond. Mijn huis, mijn spullen, mijn dieren dat is wel thuiskomen, maar de stad, de omgeving, de mensen, de mentaliteit...nee.Stress, of het onbehaaglijke gevoel dat je ergens niet thuishoort vreet energie! Niet gek dus dat je ze niet hebt gemist.
We reden vanmorgen weg uit Rotterdam en het beklemde gewoon, eenmaal Roosendaal voorbij kreeg ik heimwee.
Hele rare ervaring, nooit de kans gehad om daar uberhaubt over na te denken, paar jaar ziek geweest en toen kon ik al helemaal nergens over denken en nu is het idd tijd om voor mezelf te kiezen
Ik slik al maanden B12 tegen vermoeidheid, ik merk dat ik dat echt nodig heb...was ze vergeten mee te nemen en heb ze geen minuut gemist, er trok gewoon een wolk op toen ik daar zat, denk dat ze dat thuiskomen noemen
Ruisje schreef: Stress, of het onbehaaglijke gevoel dat je ergens niet thuishoort vreet energie! Niet gek dus dat je ze niet hebt gemist.Ja dat idee had ik dus ook![]()
Jantina schreef: Wil je alleen in Rotterdam zelf of evt net daarbuiten, aan te lopen naar Rotterdam Zuid.Ook goed
Vlakbij de tram ook enzo..![]()