Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Xerox schreef: VVK bijdragen is natuurlijk het minste wat meelifters kunnen doen, Bertine! Waar robbie volgens mij op doelt is dat het jammer is dat steeds meer mensen er echt winst op willen maken. Wat 'consumentengedrag' wel in de hand werkt... want je verdient er toch op?! Maar nou nee, wij dus niet...Ja dat vond ik dus ook wel redelijk om vvk te vragen, maar toch voelt het niet zo fijn. hahaha
Xerox schreef: De categorie V&A voelt voor mij anders toch een beetje als 'the place to be', Lizzy! En ik denk dat dat niet alleen voor mij geldt, als ik zo een beetje om me heen kijkNou, als vraag en aanbod categorie dan de meest belangrijke voor je is Xerox, dan zeg ik maar zo, dan zeg ik maar niks meerOver de verwachtingen: daar sluit ik mij wel bij aan. Ik heb er dan ook zekers iets van geleerd, namelijk in een topic alle 'mitsen en maren' vermelden en jezelf goed indekken. Het is jammer dat het zo moet, maar so be it.
En inderdaad, mensen hoeven echt niet mijn tenen te kussen als ik iets gedaan heb qua vleesgeregel. En klagen mag. Maar jezelf te goed voelen om je eigen vlees uit een auto te pakken (die was ik helemaal vergeten, robbie) of dreigen met aangifte is dan wel weer het andere uiterste. Het zou fijn zijn als we daar een beetje tussenin konden zweven, zeg maar
Gewoon fatsoen en respect dus, ja.
Xerox schreef: De categorie V&A voelt voor mij anders toch een beetje als 'the place to be', Lizzy! En ik denk dat dat niet alleen voor mij geldt, als ik zo een beetje om me heen kijkEENS!Over de verwachtingen: daar sluit ik mij wel bij aan. Ik heb er dan ook zekers iets van geleerd, namelijk in een topic alle 'mitsen en maren' vermelden en jezelf goed indekken. Het is jammer dat het zo moet, maar so be it.
En inderdaad, mensen hoeven echt niet mijn tenen te kussen als ik iets gedaan heb qua vleesgeregel. En klagen mag. Maar jezelf te goed voelen om je eigen vlees uit een auto te pakken (die was ik helemaal vergeten, robbie) of dreigen met aangifte is dan wel weer het andere uiterste. Het zou fijn zijn als we daar een beetje tussenin konden zweven, zeg maar
Xerox schreef: De categorie V&A voelt voor mij anders toch een beetje als 'the place to be', Lizzy! En ik denk dat dat niet alleen voor mij geldt, als ik zo een beetje om me heen kijkOver de verwachtingen: daar sluit ik mij wel bij aan. Ik heb er dan ook zekers iets van geleerd, namelijk in een topic alle 'mitsen en maren' vermelden en jezelf goed indekken. Het is jammer dat het zo moet, maar so be it.
Lizzy schreef: Nou, als vraag en aanbod categorie dan de meest belangrijke voor je is Xerox, dan zeg ik maar zo, dan zeg ik maar niks meerMeest belangrijk misschien niet, maar wel een van de belangrijkste ja.. en sowieso waar ik de meeste tijd doorbreng. Met bestellen en regelen voor mijn honden en die van anderen... zonder deze categorie hadden mijn honden lang niet zulk mooi vlees![]()
dinky89 schreef: Tja, op andere fora over honden/katten worden vaak vragen gesteld en als probleem is opgelost zie je ze nooit weer terug.Klopt als een zwerende vinger! Een internetforum is geen buurthuis, kroeg of gezellig allemaal bij iemand thuis.
Door de v&a hoek heb je hier op barfplaats ook mensen die zodra ze de basis onder de knie hebben alleen nog in die hoek komen en de rest van het forum links laten liggen ipv compleet uit het zicht te verdwijnen.
Dat is inherent aan een internetforum. Wanneer je wilt dat die mensen gewoon verdwijnen zoals op andere fora dan moet je de v&a sectie verwijderen wat mij toch ook niet de bedoeling lijkt of wel Lizzy?
Martine-Tom schreef:Dit vind ik een beetje te kort door de bocht, Martine.
Ik ben toch een dagelijkse gast op BP maar V&A speelt voor mij zo'n minieme rol, ik kom er zelden of nooit, vind het vooral veel geneuzel om niks zoals dit topic maar weer aantoont. De grootste reden dat ik niet aan lijntjes meedoe is omdat ik dit soort gezeur niet trek, ik wil gewoon bestellen en mijn spullen krijgen voor de prijs en hoeveelheid die ik besteld had, en geen guilt trip aangepraat krijgen omdat ik geen doos Merci geef als dank en geen lijntjes rij, en niet gezellig op de koffie blijf of help met meer geld als iemand een boete krijgt die een lijntje rijd.
Leuk dat iemand het doet, fijn dat ik mee mag doen, maar als je er zo over valt en zoveel gedonder mee hebt wat je niet leuk vind...dan doe je het toch gewoon niet? Simpel.
Voor mij is BP een plaats waar ik inmiddels vrienden heb lopen die ik in de Bar tegen kom en een plaats waar ik dagelijks bijleer over voeding en gezondheid, waar ik andere mensen op weg kan helpen met vragen en problemen omtrend gezondheid en voeding zoals ze dat hopelijk ook bij mij doen als ik ergens tegenaanloop. Dát is BP.
De mensen die alleen in de V&A komen hoeven van mij echt niet ook in de bar of andere topics te komen, maar kom betrek dan ook niet de problemen en onderling geneuzel op de rest van het forum, de rest van het forum is namelijk erg meelevend naar elkaar, zo zit er nu een pup van iemand in Zweden bij iemand in Duitsland die hem mee neemt naar Zweden. Er reizen halve keukens het land door en er word met elkaar meegeleefd.
Dus als jij last hebt van mentaliteitsveranderingen...dan is dat een V&A ding en geen BP ding, en als het je niet bevalt daar...lekker mee kappen, het moet niet he, je doet het zelf!
author=Ruisje link=topic=123978.msg2975225#msg2975225 date=1408041301]Omdat dit soort topics wel vaker opkomen en ik er heus wel eens meelees om te zien of er toevallig groepsbestellingen zijn waar ik aan mee kan doen bij SW oid, dus ik krijg heus wel het 1 en ander mee. En ja ik vind het geneuzel, het spijt me zeer maar een ieder doet het vrijwillig, en als je geen goede afspraken maakt vooraf en onderling, ja dan gebeuren er dingen zoals waar dit topic om geopend werd. En als ik dan lees dat Lique zo'n beetje afgebrand word...ja dan vind ik dat toch echt niet kunnen.
Dat de ene persoon meer in de V&A hoek zit, de ander, die alleen katten heeft, niet bij de honden om de hoek komt kijken, en weer een ander geen bartype is maakt toch niet uit. Allemaal hebben we één ding gemeen en dat is dat we onze vleesuitetende huisdieren graag een zo natuurlijk mogelijke voeding geven. Waar in dat gemeenschappelijk ding onze voorkeur naar uit gaat doet er niet toe.
[\quote]
Dat zeg ik toch ook, als je alleen voor V&A komt, prima, van mij hoef je echt niet heel BP af te struinen en overal te posten.
Martine-Tom schreef: Dat zeg ik toch ook, als je alleen voor V&A komt, prima, van mij hoef je echt niet heel BP af te struinen en overal te posten.Met andere woorden: "blijf waar je bent en waag het niet ergens ander te lezen of mee te praten..." of, "jij komt voor V&A, dus als je dat gezien hebt, exit!"
Martine-Tom schreef: Omdat dit soort topics wel vaker opkomen en ik er heus wel eens meelees om te zien of er toevallig groepsbestellingen zijn waar ik aan mee kan doen bij SW oid, dus ik krijg heus wel het 1 en ander mee. En ja ik vind het geneuzel, het spijt me zeer maar een ieder doet het vrijwillig, en als je geen goede afspraken maakt vooraf en onderling, ja dan gebeuren er dingen zoals waar dit topic om geopend werd. En als ik dan lees dat Lique zo'n beetje afgebrand word...ja dan vind ik dat toch echt niet kunnen.Ik denk dat iedereen die in dit topic geschreven heeft het er wel over eens is dat we fatsoenlijk met elkaar moet omgaan en dat moddergooien en dreigen daar niet bij hoort, en dus afgekeurd wordt!
Maar lezen is ook een vak, ik vind dit soort topics, tja hoe moet ik het anders onder woorden brengen, storend, vervelend..., omdat er iets met 1 persoon niet goed loopt met een bestelling (en ja dat is vervelend voor alle betrokkenen, maar regel dat achter de schermen met elkaar, daar hoeft toch geen heel topic aan gewijd te worden?)...ik zeg nergens dat ik V&A als geheel onzin vind, toch?