Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
Vandaag was het konijn karkas met konijn niertjes en mdm, dat laaste vond de Sint niet zo klein beetje laten staan
Morgen lam met kip drumsticks en kiplever, de dames dan
Bandit KVV kiara de chi ook KVV
Door Extreme
Annemarie Rijnveld schreef: Curcuma + olie + zwarte peper alleen voor Yuma, en dit geef ik omdat zij weer licht begon te manken...ik wil niet te vroeg juichen, maar zij mankt niet meer :)

Zwarte peper en olie worden toegevoegd voor een betere opname van de curcuma.

Oh en vandaag hadden zij ieder een stukje rundernier van Jurgen plus groenten/kruiden, klein beetje karnemelk, curcuma, kokosolie, zwarte peper en een ei.
Ivm vakantie niet meer gelezen, maar bedankt voor je antwoord.
Fijn dat het aanslaat bij Yuma, duim dat dit blijvend is.
Door Ruisje
Hondjes hebben parelhoenkarkas met pens gegeten. Een zondagsmaal, ze liggen nog lekker uit te buiken op de poef. ;)

Mien, Bubbles en Gucci een duifje vanmorgen, de rest zelfgemalen barf. Straks  allemaal zelfgemalen mix.
Door -Saskia-
Wodka had eendkarkas en lamsvlees.
Ik was een beetje lui en had geen zin om het karkas te knippen. Met als gevolg dat het laatste (grote) stuk zonder goed te kauwen naar binnen ging. Tweede keer vandaag dat ze m'n hartkleppen heeft getest.  :-X
Door smulpaap
-Saskia- schreef: Wodka had eendkarkas en lamsvlees.
Ik was een beetje lui en had geen zin om het karkas te knippen. Met als gevolg dat het laatste (grote) stuk zonder goed te kauwen naar binnen ging. Tweede keer vandaag dat ze m'n hartkleppen heeft getest.  :-X

Eet Wodka nog wel steeds eendkarkas ?
Noa van mij al een hele tijd niet meer , te vet

Noa had vandaag konijnkarkas met pens en groenten
Amber en Tessa fazantkarkas met pens en groenten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door