Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Hoe ging het nu met eten als vl in de buurt was? Zat daar al progressie in?Nee, geen enkele.
Hope schreef: Nee, geen enkele.Jammer
Zelfs als hij aan de andere kant in de deuropening stond at Duuk niet.
Ruisje schreef: Superleuk filmpje!! Duuk en Nelson hebben echt lol samen!Deze combinatie kende ik nog niet, de rest wel
Ophangen, achterlaten in de bergen met een schot hagel, half gevild, etc etc.Het is echt waar er zijn genoeg foto's en filmpjes van. Maar die wil je niet zien! Een goede jachthond zal de jager wel houden, maar een minder goede, een lastig reutje, een oude leeggefokte teef, diegenen die teveel zijn... De betere jager laat de honden alleen achter in een onherbergzaam gebied of op straat, een goede jager bindt 'm vast aan het hek van het asiel...
Ulrike schreef: Deze combinatie kende ik nog niet, de rest welOngelooflijk, dat kan ik gewoon niet koppelen met de Bass die ik gezien heb.. Onze Bass is inderdaad zwervend in de bergen gevonden met allemaal hagelkorrels in zijn nek, pal naast zijn luchtpijp en bloedvaten
. Duidelijk van voren aangeschoten waarbij het niet van belang was wat hij er aan over ging houden
![]()
. Wellicht dat het trouwe ventje nog mee terug wou met die jager ook
. Wat kunnen wij nog veel leren in goedheid van veel dieren he
.