Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Och arme Duuk...
hij is vanmorgen weer naar huis gegaan. Mijn broer kwam binnen en hij schrok zich, zoals bij alle mannen, een waar ongeluk.
Hij vliegt dan de bench in en komt er niet meer uit. We hebben anderhalf uur geduld gehad maar uiteindelijk hebben we hem uit de bench gelokt met Nelson. De bench ingeklapt en dan zie je pas echt hoe bang hij is. Hij stond letterlijk te trillen op zijn poten.

Er wordt vandaag nog een GT ingeschakeld. Broer heeft echt heel veel geduld maar hij vindt het wel heel jammer dat hij niets maar dan ook niets met Duuk kan doen. Zelfs niet voeren, want hij eet niet met hem in de buurt. Ze wilden zo graag een gezindshond  :-\

Hopelijk knapt hij op met een GT
Door Hope
Martine-Tom schreef: Hoe ging het nu met eten als vl in de buurt was? Zat daar al progressie in?
Nee, geen enkele.
Zelfs als hij aan de andere kant in de deuropening stond at Duuk niet.
Door Martine-Tom
Hope schreef: Nee, geen enkele.
Zelfs als hij aan de andere kant in de deuropening stond at Duuk niet.
Jammer  :-\
Maar fijn om te lezen dat ze er hulp bij halen en het door willen zetten, denk dat het nooit de hond zal worden die ze zo graag wilden maar er valt vast wel een middenweg te vinden waarbij ze allemaal gelukkig kunnen zijn!  :)
Door hamada
Jammer, zowel voor Duuk als je broer.
Maar die weken en vooruitgang bij jullie heeft Duuk in ieder geval in zijn rugzakje mee kunnen maken, dus hopelijk kan hij hier gebruik van maken als hij weer iets gewend is bij zijn eigen baasje.
top wat jullie voor hem betekend hebben de afgelopen weken.
Door Ulrike
Wat een heerlijke foto's van jou en Duuk samen Marloes!! Dat is precies zoals ik zijn broertje ook ken en waarom hij mijn hart gestolen heeft  :smitten: :smitten:.

Zo verdrietig om te lezen hoe Duuk op zijn baasje reageert! Hopelijk wordt de band tussen die twee beter met goede begeleiding of wordt er voor allemaal een betere oplossing gevonden. Als het zo blijft, betekent dat zoveel stress voor allemaal  :'(.
Ruisje schreef: Superleuk filmpje!! Duuk en Nelson hebben echt lol samen! ;D

Ophangen, achterlaten in de bergen met een schot hagel, half gevild, etc etc. :'( Het is echt waar er zijn genoeg foto's en filmpjes van. Maar die wil je niet zien! Een goede jachthond zal de jager wel houden, maar een minder goede, een lastig reutje, een oude leeggefokte teef, diegenen die teveel zijn... De betere jager laat de honden alleen achter in een onherbergzaam gebied of op straat, een goede jager bindt 'm vast aan het hek van het asiel...
Deze combinatie kende ik nog niet, de rest wel  :'(. Onze Bass is inderdaad zwervend in de bergen gevonden met allemaal hagelkorrels in zijn nek, pal naast zijn luchtpijp en bloedvaten  :'(. Duidelijk van voren aangeschoten waarbij het niet van belang was wat hij er aan over ging houden  :'( :'(. Wellicht dat het trouwe ventje nog mee terug wou met die jager ook  :'(. Wat kunnen wij nog veel leren in goedheid van veel dieren he  :-[.
Ulrike schreef: Deze combinatie kende ik nog niet, de rest wel  :'(. Onze Bass is inderdaad zwervend in de bergen gevonden met allemaal hagelkorrels in zijn nek, pal naast zijn luchtpijp en bloedvaten  :'(. Duidelijk van voren aangeschoten waarbij het niet van belang was wat hij er aan over ging houden  :'( :'(. Wellicht dat het trouwe ventje nog mee terug wou met die jager ook  :'(. Wat kunnen wij nog veel leren in goedheid van veel dieren he  :-[.
Ongelooflijk, dat kan ik gewoon niet koppelen met de Bass die ik gezien heb.  :o

Ik hoop echt dat er tot een goede oplossing kan worden gekomen voor Duuk. Het is duidelijk een heerlijke hond, maar bepaald geen makkelijk gezinshondje.  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door