Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Mijn oppashond haat me  :P
Ze moest vandaag wel een uur mee naar het park  :o in de regen  :o zonder jasje!  >:( >:(

Ze ligt nu al uren te slapen en toen ik haar net mee naar buiten wilde nemen voor de laatste avond plas keek ze me zo boos aan dat ik bijna bang werd  ;D
Het weegt maar 2.9 kilo dus ik won  :biggrin2:
Door eelke
Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagseeeeeeeeeeeeeeeeeelll  :D

Martine-Tom schreef: Mijn oppashond haat me  :P
Ze moest vandaag wel een uur mee naar het park  :o in de regen  :o zonder jasje!  >:( >:(

Ze ligt nu al uren te slapen en toen ik haar net mee naar buiten wilde nemen voor de laatste avond plas keek ze me zo boos aan dat ik bijna bang werd  ;D
Het weegt maar 2.9 kilo dus ik won  :biggrin2:
En ik had jou nog wel als oppas in gedachten voor PuppybeerGijs en Oepsiepfloepsie! (ja zo heet ie tegenwoordig)
Door Martine-Tom
eelke schreef:

En ik had jou nog wel als oppas in gedachten voor PuppybeerGijs en Oepsiepfloepsie! (ja zo heet ie tegenwoordig)
Tja dan moeten ze ook meelopen.... Sneu hoor, honden die moeten lopen...maar mss is dat het probleem, een chihuahua is een schoothond en geen loophond  :P
Door eelke
Martine-Tom schreef: Tja dan moeten ze ook meelopen.... Sneu hoor, honden die moeten lopen...maar mss is dat het probleem, een chihuahua is een schoothond en geen loophond  :P
GuppiewuppieGijs is ook een schoothond  >:(
Door koekje
Ja en nu zit het in mn hoofd.
'Zag twee beren broodjes smeren, ohh dat was een wonder. Was een wonder, bovenwonder dat die beren smeren konden. Hihihi, hahaha, stond erbij en ik keek ernaar'
Door Martine-Tom
Kim_S schreef: Kreeg je er geen tasje bij?  :biggrin2:
Ja  :-X
eelke schreef: GuppiewuppieGijs is ook een schoothond  >:(
Sure voor iemand de 2.50 meter groot is mss  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door