Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
ow jee, das wel een heel mooie wagen!! (snap best dat de kat ook mee wil  ;D)

Heb je die in de schuur staan, of iig overdekt? en krijg je de bodem goed schoon?
Hier is die van ons denk ik wel bijna aan vervanging toe, maar hij zal buiten moeten blijven......
Door judith vd
Ik lees dit topic heel graag, maar had nog geen bijdrage eraan geleverd.
Vanmorgen deze doggyride 2de hands aangeschaft. Hij ziet er nog heel goed uit (ook aan de onderkant).
Heb al een stukje gefietst en dat ging goed.

Ik ga wekelijks met Diza naar 'puppytraining' en ze is gewend om in rare standjes ergens op te staan of ergens in/onderdoor te kruipen.
Daarom kon ik het vrij snel opbouwen: 1st zonder wielen, toen met, daarna een stukje lopen, dan aan de fiets gekoppeld en lopen en uiteindelijk een stukje fietsen.
Ondertussen heeeeel veel snoepjes door het dakluik kieperen.

Maar goed . . . of ik 'm schoon kan houden? Hij moet wel in de schuur, maar die is niet heel groot, dus ik zal hem wel in moeten klappen.
Buiten laten staan is geen optie, dan is ie zo kapot.
Door joel
judith vd schreef: Ik lees dit topic heel graag, maar had nog geen bijdrage eraan geleverd.
Vanmorgen deze doggyride 2de hands aangeschaft. Hij ziet er nog heel goed uit (ook aan de onderkant).
Heb al een stukje gefietst en dat ging goed.

Ik ga wekelijks met Diza naar 'puppytraining' en ze is gewend om in rare standjes ergens op te staan of ergens in/onderdoor te kruipen.
Daarom kon ik het vrij snel opbouwen: 1st zonder wielen, toen met, daarna een stukje lopen, dan aan de fiets gekoppeld en lopen en uiteindelijk een stukje fietsen.
Ondertussen heeeeel veel snoepjes door het dakluik kieperen.

Maar goed . . . of ik 'm schoon kan houden? Hij moet wel in de schuur, maar die is niet heel groot, dus ik zal hem wel in moeten klappen.
Buiten laten staan is geen optie, dan is ie zo kapot.

hmmm, ja dat dacht ik dus ook....bij ons kan er niets meer bij in de schuur, dus hij moet wel buiten blijven, nu hebben we een kunststof bodem dus maakt dat niet uit...
Nu was ik voor de doggyride aan het kijken, maar twijfel zo erg over de bodem, wil niet over 5 jaar weer een nieuwe hoeven kopen...

Marije, wat een heerlijke foto's weer, heerlijk zo;n modder snuitje  :smitten:
Door Monique77
Jeetje wat groeit ze snel zeg Marije  :o

Hier was het weer dolle pret in het bos vandaag, en natuurlijk deed Daan zijn jump sessie weer in het water

Afbeelding
Door Charlie Angel
Ik loop een beetje achter maar het was weer genieten al die leuke, lieve en vieze  :biggrin2: hondjes!

Qadir, die wil ik nu wel eens echt knuffelen, Charlotte de gevaarlijke stoere dame en Die engelse setter, bah. :biggrin2: :-* :-*
judith vd schreef: Wat klopt hier niet:

Afbeelding
Ik zie niets geks. :biggrin2:
Door Shanti en co
Wat een leuke foto's weer allemaal!  :)

Aangezien Shanti nog niet te lang mag lopen zijn we vandaag met alleen Donna naar de hei geweest. Het duurt waarschijnlijk nog even voor hij helemaal in bloei staat maar mooi is het er altijd wel.  :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door