Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door zhiva
mijn vriezer is nu nog een beetje heul vol  ::) Maar ik kan wel wat orgaan gebruiken straks, dus ik wacht even af. Gaat echt maar om een paar kilo  ;)
Door Gast
hallo beste mensen,

ik wil graag overstappen op barf en rij vanaf september om de 2 week naar de polder(Dronten) voor studie... ik weet niet of jullie daar adressen hebben waar jullie normaal vlees vandaan haalen?? anders wil ik me graag bereidstellen om dan wat vlees mee te nemen. Verder kom ik uit Twijzel en vroeg me af of hier in de buurt iemand zit die mij zou kunnen adviseeren hoe ik het beste met mijn hond kan beginnen om Barf te voeren??

mvg Nadine
Door Dagmar S
Hallo Nadine,
Welkom hier.  :)
Ik woon in Gerkesklooster dat is wel redelijk dichtbij.
Maar mijn honden barfen zelf ook nog maar een jaar, dus advies geven begin ik nog niet aan.
Gelukkig zijn er hier op barfplaats heel veel mensen die goed advies kunnen geven.
Ik wens jullie alvast veel barfplezier.

groetjes Dagmar
Door Gast
Dagmar S schreef: Hallo Nadine,
Welkom hier. :)
Ik woon in Gerkesklooster dat is wel redelijk dichtbij.
Maar mijn honden barfen zelf ook nog maar een jaar, dus advies geven begin ik nog niet aan.
Gelukkig zijn er hier op barfplaats heel veel mensen die goed advies kunnen geven.
Ik wens jullie alvast veel barfplezier.

groetjes Dagmar
dankje Dagmar ja dat is zeker waar :) groetjes uit Twijzel
Door zhiva
:hi: Nadine,

Voor vragen kan je hier op het forum gewoon roepen  ;)
Er zijn genoeg mensen die je willen en kunnen helpen. Daar hoeven ze niet eens voor in de buurt te zitten.  :biggrin2:
Door Yora85
Hoi Ik ben Geeske 2 bernersennen honden Kyra en Yo,woon in Easterein en wil ook wel eens mee doen met een lijntje voor Friesland we zitten nu nog helemaal op KVV.Maar wil Barf eens proberen om te kijken hoe het gaat :)
Door Gizmo
Welkom op dit forum Geeske! ;)

Aangeboden:
Edit: niet meer van toepassing.

Gevraagd:
Edit: niet meer van toepassing.
Laatst gewijzigd door Gizmo op di 12 aug 2014, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Gast
hallo beste mensen,

ik ben op zoek naar paardenvlees voor mijn hond. verder zoek ik nog diveerse orgaanvlees soorten, bot met vlees en pens/bladermaag en graag nog een aantalkipof eend nekken... als het kan graag een adres waar ik alles kan krijgen.

groetjes Nadine & Damon
Door zhiva
Bij de lijntjes kan je het 1 en ander wel krijgen en voor paardenvlees kan je meestal wel bij Sietie terecht, zij woont boven leeuwarden.  ;)
Door patt
Sorry nog kleine aanvulling.Mocht je vlees bij Benji bestellen volgens mij is Twijzel momenteel opengebroken of is het Buitenpost?Ie geval dan is het handig wat duidelijks buiten Twijzel af te spreken of het te halen gr patricia
Door Gast
patt schreef: Hoi,

Ik kom door Twijzel heen vrijdag met vlees van Benji2008
Dezehttp://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=7
Je kan het ook bij mij anders ophalen in Moddergat/Paesens(dichtbij de oversteek naar Schiermonnikoog)
Als je interesse hebt kan je beste naar Benji2008 mailen groetjes Patricia
hey super bedankt voor de tip maar ik ga eid september beginn oktober overstappen aangezien ik me oude voer nog even op wilmaken... misschien dat ik dan de volgende keer even kijk wat ik mee kan bestellen ;)
Door zhiva
Ik ga een bestelling bij degomeat doen. Indien er liefhebbers zijn hoor ik het graag.
Uiterlijk zaterdag ga ik bestellen, het zal dan vrijdag 29 augustus worden bezorgd. Afhalen kan dan dus in Sneek.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door