Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Pens, lamstong (of geit), bio rundlever, groentemix, lamskop (of geit) voor Ling en Bisq en lamsrib voor de kleine smurfjes.

Het hele zooitje is hier 1 kg te dik van het zelf bramen roven ::)
Door Ruisje
Honden, parelhoenkarkas en pens.
Mien, Gucci en Bubbles, kwartelkarkasje en ganzenvlees. De rest van de kattenbende zelfgemalen mix.
Lizzy schreef: Pens, lamstong (of geit), bio rundlever, groentemix, lamskop (of geit) voor Ling en Bisq en lamsrib voor de kleine smurfjes.

Het hele zooitje is hier 1 kg te dik van het zelf bramen roven ::)
Ach, hebben ze hun fruithapje ook weer voor de eerstkomende tijd binnen. ;)
Door kiara
paard met kipkarkas en bio lamslever de 2 meiden dan
de border had kvv maar draaid weer is zijn neus om,de kleine chi zelfde kvv wel op was wild variant

Even hoor sinds Missy de sint bij Coby heeft gelogeerd en bij haar 1x per dag eten kreeg eet ze nu ook hier als een tijger gaat veel beter
s'morgens beetjes biogarde  :biggrin2:
Morgen zalmlijf en hertenvlees.

Krijg morgen weer ree binnen vers van de jager.. Jammer voir t beestje had een gebroken poot door prikkeldraad. Een bevriende slager snijdt hem in stukken en ik krijg alles behalve darmen kop ( ivm kogel) en biefstukken.. Dus binnenkort weer ree voor Casper op t menu  O0
Door Martine-Tom
Tom heeft vakantie-Olvarit op, Nina, de oppas chihuahua eet eigenlijk Bonzo brokjes, mocht van het baasje ook vers mee eten...gevolg is dat ik een dansende chihuahua heb van het moment dat ik de kvv pak tot het moment dat het ontdooit is  :biggrin2:
Heb vast maar wat adresjes opgezocht waar ze kvv kan kopen want ik denk dat Nina brokjes categorisch afwijst vanaf nu  :biggrin2:
Door Hope
Nelson krijgt van alles wat in kleine porties in de vriezer lag. Ik kwam er net achter dat ik vergeten was vlees te ontdooien. Dat is echt het grootste nadeel van barf voeren. Ik vergeet echt 5 dagen per week iets uit de vriezer te halen  >:(
Door smulpaap
Hope schreef: Nelson krijgt van alles wat in kleine porties in de vriezer lag. Ik kwam er net achter dat ik vergeten was vlees te ontdooien. Dat is echt het grootste nadeel van barf voeren. Ik vergeet echt 5 dagen per week iets uit de vriezer te halen  >:(

Heb je een dagelijkse vaste gewoonte /klus op een vast tijdstip ?
Zoja dan kan je dat gelijk koppelen aan ..... vleesjes pakken  :biggrin2:
Op die manier is het er bij mij ook ingesleten
Door coby.p
Even hoor sinds Missy de sint bij Coby heeft gelogeerd en bij haar 1x per dag eten kreeg eet ze nu ook hier als een tijger gaat veel beter
s'morgens beetjes biogarde  :biggrin2:
[/quote]

tja, en de oplossing was zo simpel he? fijn dat ze bij ook goed eet nu :-*
Door smulpaap
Hier knalde de spinazie de blender uit  :biggrin2:
Ik had wat worteltjes en ik dacht dat vul ik aan met een blokje  bevroren spinazie
Maar dan moet je de blender wel goed afsluiten voordat je begint
Geen spinazie dus , dat vloog alle kanten op
Door Nadia
Aysa heeft vanmorgen 1 runder strot gegeten. Ze kreeg er 2 voorgezet. Maar bliefde maar q
1.

Kain heeft 2 konijnen bouten gehad en paardenvlees.

Voor aysa staat ook nog konijn en paardenvlees op de planning.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door