Kim_S schreef: Ik ben net terugOh was je weg dan?![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: ...de vakantieplannen, gaan jullie nog weg, zo ja waarheen, al weggeweest....foto!Ik ga nog, over anderhalve week. Maar de foto's zijn al klaar: die plaats Kim binnenkort in haar ik-ben-er-weer-topic!
Mieke L. schreef: nog steeds geen slotje op dit topic?Zie je wel dat Lique hier niet leest, wij zijn gewoon te slim! 8)
Martine-Tom schreef: Zie je wel dat Lique hier niet leest, wij zijn gewoon te slim! 8)goed he? 8)
Gewoon in de luwte liggen en op het juiste moment *pang* toeslaan!
Net leeuwen!
Anne in Duitsland schreef: Ik ga nog, over anderhalve week. Maar de foto's zijn al klaar: die plaats Kim binnenkort in haar ik-ben-er-weer-topic!![]()
Kim_S schreef:Hoef ik niet meer, ik zie straks immers de foto's!![]()
![]()
Ga jij ook die waterval beklimmen ja?![]()
Anne in Duitsland schreef: Hoef ik niet meer, ik zie straks immers de foto's!Je moet het een keer live gezien hebben hoor!![]()
![]()
Kim_S schreef: Je moet het een keer live gezien hebben hoor!Nah goed, doe ik dat een keertje!![]()
Anne in Duitsland schreef: Nah goed, doe ik dat een keertje!Tis op de route naar de Ikea
Kim_S schreef: Tis op de route naar de IkeaNa 50 km rechtsaf geloof ik, hè?![]()
Martine-Tom schreef: ...de vakantieplannen, gaan jullie nog weg, zo ja waarheen, al weggeweest....foto!Dat is niet zo moeilijk hoor. Kijken doe ik meestal wel even
(Made you look he Lique!!)
Anne in Duitsland schreef: Na 50 km rechtsaf geloof ik, hè?Het is 5,1 km rijdenIk wilde daar met Max een keer naartoe, toen ik me paps en ze mokkel had teruggebracht naar het vliegveld en Action Mäxchen had meegenomen voor de gezelligheid. Maar toen ik na 5 km nog steeds geen waterval had gezien, ben ik maar omgedraaid. Zo alleen in het grote boze wolvenbos...
Mieke L. schreef: nog steeds geen slotje op dit topic?Zie nog geen blote piemels...dus nee, geen slot