Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef: Mooie foto's weer damesch!

Wat een water daar nog Eelke, wat hier gevallen is gisteravond en vannacht was vanmorgen alweer vlot opgezopen door het gras en de bomen.
Ja, dr is hier al die tijd steeds best veel gevallen, het gras is niet geel geweest.
Door Kaela
Oscar vanmorgen met Hoopers. Ik twijfelde of ik moest gaan, maar hij is alweer 2 dagen goed zonder pijnstillers en ik kan mijn keuze niet op info baseren. Aangezien hij in huis mega druk was, leek gedoseerd energie kwijt raken me het slimste, dus toch gegaan. En wat deed ie het goehoed!!!!! (foto is wat minder omdat we het veld in 2 gesplitst hadden met schapengaas)

Afbeelding
Door Riek
joel schreef: Afbeelding

van de week kwam de renkorf voor Qadir binnen, moest gelijk getest worden, t viel hem gelukkig mee...
In zijn blootje  ;D
Als er een fanclub komt voor hem, word ik lid hoor.
Door -Annemarie-
M@rina schreef: Hier de buurt is een school gesloopt op het achter gebleven veld heeft de gemeente een bijenmix gezaaid, dit groeit en bloeit:
Afbeelding
Mooie foto's!  :)

Dit is toch wel mijn favoriet, heb het zelf ook altijd in de tuin staan om de schitterende bloemen.
Komkommerkruid (bernagie). Niet alleen mooi om naar te kijken, maar kan ook nog gebruikt worden.
Door joel
jullie zullen weten dat ik vandaag vrij was  ;)
Afbeelding
fam. zwaan in de vijver voor ons huis

Afbeelding
als je hier niet kan genieten.....

Afbeelding
even het fotomodel uithangen

Afbeelding
hier zit toch ergens een konijn in....

Afbeelding
even droog wapperen in de wind

Afbeelding
me and my shadow ;-)

de ooievaars waren te ver, de vlinders kreeg ik niet scherp....kan alleen Qadiertje op de foto zetten.....maar toch een heerlijke ochtend wandeling gehad
Door eelke
Wat een heerlijke foto's Joel!

En wat is Charlotte gevaarlijk! Volgens mij is ze nu extra waaks! Geen gevaarlijke stokken in de buurt van haar nest en roedel! Ja toch?!  :D

'telefoonineenhandmet2rolriemenindeanderehandzorgentdatiknietuitglijindemodderterwijlweinhoogtempodoorhetbossjeezenfoto'. Gek genoeg niet scherp dus.
Afbeelding

En speciaal voor arme Tucker!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen kregen we ook nog een regenbui op ons kop. Nu weer thuis, honden en de hele benedenverdieping nat, ik in joggingsbroek en de zon schijnt weer. Iets zegt met dat ik beter een uurtje later had kunnen vertrekken Of vroeger. Maar ik vond het eigenlijk wel lekker :)
Door joel
Hiihii tja eigenlijk moet je gewoon lekker wandelen en genieten vh moment ...dat was het eigenlijk ook na 8 dagen gewerkt te hebben
Maar heb bijna altijd een klein toestelletje mee...je weet nooit wat je tegenkomt onderweg
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door