eelke schreef: Nou, waar zullen we het dan maar over hebben? Over het weer en wasmachine's kan ook al niet hier...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Nou, waar zullen we het dan maar over hebben? Over het weer en wasmachine's kan ook al niet hier...
Mieke L. schreef:Nu lees ik dit en krijg direct trek in vette hap.ik weet niet, bitterballen?
eelke schreef: Lekker!Dat klinkt heel vies.
Ik heb dus gisteren een soort van geitenkaasbitterballen gemaakt. Ook erg lekker!
eelke schreef: Lekker!Neeeeeee geen Bitterballen. Ik ben aan het oppassen op twee honden en er is niets in huis. Ik krijg echt trek.
Ik heb dus gisteren een soort van geitenkaasbitterballen gemaakt. Ook erg lekker!
Mandarijn schreef: Nu lees ik dit en krijg direct trek in vette hap.pak maar hoor!
Kim_S schreef: Jaaaaaaa bitterballenHier heb ik ook geen Bitterballen
Die hebben ze niet in Zweden
*noteert eerste minpuntje*
-Saskia- schreef: Dat klinkt heel vies.Nee hoor. Van die geitenkaasjes paneren en dan kort frituren, en dan op een bedje van sla met honingsaus.![]()
eelke schreef: Nee hoor. Van die geitenkaasjes paneren en dan kort frituren, en dan op een bedje van sla met honingsaus.dan krijg je dus een soort van pusballetjes?
Of je moet geen geitenkaas lusten. Dan is het zeker vies!
Mieke L. schreef: pak maar hoor!
![]()
Mandarijn schreef:http://www.bitterballenthuisbezorgd.nl![]()
![]()
Leuk hoor zo'n lekker kiekje. IK HEB ONTZETTENDE TREK NU!!!
Mieke L. schreef: dan krijg je dus een soort van pusballetjes?