Ja behoorlijk. Ik weet ook wel dat het niet iets is wat iedereen prettig vindt, maar ze heeft het notabene zelf aangeboden, en zelf aangegeven dat ze twee keer per dag zou gaan omdat ze dat gewend zijn en ze toch thuis is overdag. Ik heb zelfs opgeschreven hoe ze het vlees moet ontdooien, hoe lang, hoeveel ze mogen hebben (gewoon de helft van een zakje, hoe moeilijk is het, en er hangt ook een weegschaal), op welke tijdstippen, wat ze beslist níet moet doen (behalve dus dat ze zich moest houden aan wat ik speciaal gekocht had, maargoed dat leek me zo logisch..), wat ze moest doen als er wat fout ging enzovoorts. Net als bij de hamsters, verschillende telefoonnummers achtergelaten. Ik had haar dus al gezegd dat ik verwachtte dat er een of twee zouden overlijden en dat ze ze dan mocht invriezen - belde ze een paar dagen later de zus van mijn vriend op of ze ze allemaal moest invriezen want ze waren bijna niet wakker.

En ja dat meende ze serieus. Ik weet wel dat ze geen grote dierenvriend is, maar zoiets belachelijks had ik niet eens kunnen verzinnen.

De ene is bijna 3 dus die zal volgend jaar zomer wel niet halen en de laatste mag volgend jaar gewoon lekker uit logeren want dit kan toch niet.

*nog steeds gefrustreerd*