Whisper liet Jannemarie haar gang gaan, helemaal relaxed. Nadat Jannemarie haar wat in het oor fluisterde, liet ze Jannemarie haar gang gaan. Jannemarie kon daarom haar helemaal behandelen. Zoveel had ze nog nooit achter elkaar gedaan bij Whisper, ze liet het zo makkelijk toe.

Nadien lag ze breeduit te snurken. Eindelijk pijnvrij! Heerlijk om te zien. Het gaat nu ook steeds nog goed met Whisper. Voorheen had ze al snel weer een warme plek tussen de schouderbladen, maar dit keer niet. Ze voelt zich goed, ze voelt zich happy en probeert mij steeds uit te dagen om te spelen.
Phoebe mocht ook mee. Phoebe's klachten, een enorme benauwdheid de laatste week met die warmte. De benauwdheid kwam bij haar niet van de longen. In de hoop dat het van het middenrif kwam, heb ik haar ook meegenomen naar Jannemarie. Had geen afspraak voor haar, maar omdat de benauwdheid erger werd, heb ik het er op gegokt. Nadat Whisper klaar was, mocht ook Phoebe op tafel. Phoebe had alleen van het goede leven wat ze had wat dingetjes her en der vastzitten. Dus niet het middenrif. Ze heeft Phoebe dus helemaal even onder handen genomen. En op het eind van de behandeling, kon Phoebe eindelijk normaal doorademen. Inmiddels is het nog steeds zo dat ze het amper nog benauwd heeft. Soms even, maar dat trekt weer weg. Ik denk dat deze benauwdheid uit de neusrug komt die wat geïrriteerd is door jeuk. Per toeval kwam ik er achter dat de Q10 handcreme die ik altijd bij de bestelling van hun supplementen krijg, de jeuk rondom de neus weghaalt en die likt ze niet af. Als je honingzalf doet, dan wordt het alleen maar erger omdat ze die lekker vind en blijft likken

Phoebe's eerste keer Osteopathie, wat ze daar nu van moest denken?

Afwachten dan maar!

Zzzzzzzzzz nou euh is wel goed bevallen geloof ik