Kim_S schreef: Ik heb jullie gemist!!!Ah, daar is ze weer, veilig en wel! Welkom thuis, jij bent ook gemist![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Ik heb jullie gemist!!!Ah, daar is ze weer, veilig en wel! Welkom thuis, jij bent ook gemist![]()
-Annemarie- schreef: Heeeej, Kim! Hoe was jullie vakantie?Oh echt? Ik juist van bosbranden aldaar.
Heb al veel verhalen gehoord over een erg waterig Zweden.Jullie zaten droog, hoop ik!
![]()
-Saskia- schreef: Oh echt? Ik juist van bosbranden aldaar.Ja dat dacht ik ook!![]()
Kim_S schreef: 36 graden was het, ongeveer 2 van de 3 weken 8)Oh, ga ik daar even kijken.
Ik heb net een "ik ben er weer" topic gemaakt om hier niet zo off-topic te gaan![]()
![]()
eelke schreef: Ja verdorie, wordt er hier eindelijk weer wat geschreven...nou zeker, ik was al blij!
eelke schreef: Ja verdorie, wordt er hier eindelijk weer wat geschreven...Het was hier anders aardig stil vannacht toen ik er was
Mieke L. schreef: nou zeker, ik was al blij!Nou, waar zullen we het dan maar over hebben? Over het weer en wasmachine's kan ook al niet hier...
Kim_S schreef: Het was hier anders aardig stil vannacht toen ik er wasJa ik sliep. Moet ook gebeuren 8)![]()
![]()