Ik heb zo'n plekje op mijn onderarm. Prrrikweg helpt bij mij tegen de jeuk.
Het komt wel geregeld terug.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Riek schreef: Ja, maar dat zal ook wel tussen mijn oren zitten.Vaseline-lanette zalf?
Ik gebruik een zalfje van de huisarts die ook bij eczeem gegeven wordt.
Ben de naam even kwijt.
eelke schreef: Kan natuurlijk ook gewoon een zenuw dingetje zijn.Ja! Het zou zomaar een zenuwdingetje kunnen zijn. Het is het meest logische als het geen onderhuidse kuitworm is, hahaha.
Tijdens mijn operatie is er ergens een zenuw beschadigd van de huid van mijn bovenbeen. Dat voelde eerst doof, toen ging er iets herstellen en voelde het verbrand, daarna had ik steeds steken en nu is het gewoon weer doof met af en toe een steekje![]()
Maar het is een raar gevoel, want je voelt iets wat er helemaal niet is, vooral toen het zo verbrand voelde.
Vaseline-lanette zalf?
Ruisje schreef: Ja! Het zou zomaar een zenuwdingetje kunnen zijn. Het is het meest logische als het geen onderhuidse kuitworm is, hahaha.Oh. Ik heb wel eens een plaatje hier gezien. Ik geloof dat het van Lizzy afkomstig was. Ze at iig een tijdje geen spaghetti meer
Misschien heb ik ook ooit wel een keer wat op die plek gehad wat ik niet meer weet. Gelukkig heb ik er niet te vaak last van.
MarijeEnBoomer schreef: Heb je al op YouTube gekeken naar botflies?ik wou dat ik niet had gekeken
Ik denk dat je dat hebt![]()
MarijeEnBoomer schreef: Heb je al op YouTube gekeken naar botflies?
Ik denk dat je dat hebt![]()