Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Heb je dan toevallig een specifieke broek of sokken aan? Dat er net daar een draadje of dingetje kriebelt?Nee, ik kan geen link leggen met kleding. En ook niet met wasmiddel. Ik gebruik al heel lang hetzelfde. En het plekje is niet rood, niet dik, sterker nog, je ziet er echt helemaal niks aan. Stom he?
Ik had zoiets ineens een paar jaar geleden. We waren bij mn schoonouders in Frankrijk. Iedere avond als ik in bed ging liggen, kreeg ik na een kwartier ofzo ENORME jeuk aan mn benen. Na 2 dagen zagen mn benen eruit alsof ik een geplukte kip was. Voor de vakantie had ik mn benen geëpileerd, dus logisch; het ding zou zn beste tijd wel gehad hebben.
Na 3 dagen kwam ik erachter dat schoonmoeders uitgebreid wasverzachter in de wasmachine kiepte bij de was. Die plekken op mn benen waren gewoon eczeem. Ik had alleen jeuk op mn benen omdat de rest bedekt was met nachtpon.
De eczeem kwam niet gelijk, dat duurde even.
MarijeEnBoomer schreef: Het zal psychisch zijn. Je bent dus toch gekWhahahahaha, ik denk dat dat het is![]()
Lizzy schreef: Ben blij dat ik niet de enige gek benJa, maar dat zal ook wel tussen mijn oren zitten.
Maar smeren met iets helpt?
Lizzy schreef: Ben blij dat ik niet de enige gek benCortisonenzalf helpt altijd natuurlijk
Maar smeren met iets helpt?