Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Knap dat je met 2 flexlijnen loopt. Bij mij gaat dat mis. Vraagt om vlechtwerk en dat terwijl ik heel streng ben met als je rechts loopt mag je niet naar links etc.
Door eelke
Oh hier gaat dat prima. In je eentje is nog makkelijker dan met zn tweeën en allebei een hond eigenlijk.
En hier lopen ze kris kras heen en weer. Oefening baart kunst denk ik!
Door -Annemarie-
Afbeelding

Straat-hond.  :biggrin2:

Als we vóór bezig zijn komt ze er graag bijliggen. Neus in de wind, lekker zonnetje en dan maar kijken wat er allemaal langskomt.  :)
Door M@rina
Hier de buurt is een school gesloopt op het achter gebleven veld heeft de gemeente een bijenmix gezaaid, dit groeit en bloeit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Angelique
Mooie foto's weer damesch!

Wat een water daar nog Eelke, wat hier gevallen is gisteravond en vannacht was vanmorgen alweer vlot opgezopen door het gras en de bomen.
Door DJ_Doerak_Tucker
Angelique schreef: Mooie foto's weer damesch!

Wat een water daar nog Eelke, wat hier gevallen is gisteravond en vannacht was vanmorgen alweer vlot opgezopen door het gras en de bomen.
Inderdaad, tot groot ongenoegen van Tucker  >:(. Hij moest het met een ieniemienie plasje toen om zijn buik af te koelen/zwart te maken  :P.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door