Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Ha Oscar!  :-* (moet die niet in het topic van de reuen blik  ::) :P :biggrin2:)

Afbeelding

Hij moest en zou op die plek liggen, want daar slaapt hij altijd op dat tijdstip of ik niet eventjes wilde opzouten, aangezien ik op dat tijdstip eigenlijk nooit thuis ben. Ja, ja duidelijk wie de baas in huis is...
Moet wel toegeven dat hij op dit moment zwaar wordt mishandeld, hij moet aan de fiets 'rennen' en dat ver na zijn pensioen.  :'( De arme is heel erg moe (totdat er wat te vreten valt  ::))

Afbeelding

Ook al total loss, maar dat is niet mijn schuld. Ben de complete ronde bezig met rustig, langzaam, hoooo etc.
Door Kaela
Lil schreef: Ha Oscar!  :-* (moet die niet in het topic van de reuen blik  ::) :P :biggrin2:)
Neeeeeeeeeeeeee Booooooooohooooooooooooo  >:( Jullie snappen er niets van.

Voor straf ga ik niets leuks over jou hele leuke foto's zeggen  :P
Door Lil
Kaela schreef: Neeeeeeeeeeeeee Booooooooohooooooooooooo  >:( Jullie snappen er niets van.

Voor straf ga ik niets leuks over jou hele leuke foto's zeggen  :P
:crying: :crying:
Door zhiva
Denk dat Boris en Jones maar een weekje op vakantie naar friesland moeten.
Ze worden zwaar afgetuigt daar in het zuiden.  :'(
Kom maar hoor jongens, hier mogen jullie de hele dag samen met Chakotay op de schommelbank  ;)
Door Lil
zhiva schreef: Denk dat Boris en Jones maar een weekje op vakantie naar friesland moeten.
Ze worden zwaar afgetuigt daar in het zuiden.  :'(
Kom maar hoor jongens, hier mogen jullie de hele dag samen met Chakotay op de schommelbank  ;)
Oooo ben ik ben binnenkort halverwege het land, rijd ik een klein stukje verder door en als jij ze dan komt ophalen voordat vrouwtje ze het laatste stuk te voet stuurt.  :biggrin2:
Jones wenst graag uit te proberen hoe hard hij nu echt kan gaan, dus hij zoekt iemand die heel stabiel is en heeeeeel hard kan fietsen of een brommer heeft.
Door eelke
Mieke L. schreef: dat is inderdaad een goeie  8)
dus Eelke:
Cheval vous avez besoin à droite s'il vous plaît!
Merci beaucoup!
Door joel
Lil schreef: Ehhhhh had jij naast de prinses geen puppenprinses? Wie is die tweede grote hond op de foto?
Ja jemig  :o wat is ze gegroeid! !
Door zhiva
Lil schreef: Oooo ben ik ben binnenkort halverwege het land, rijd ik een klein stukje verder door en als jij ze dan komt ophalen voordat vrouwtje ze het laatste stuk te voet stuurt.  :biggrin2:
Jones wenst graag uit te proberen hoe hard hij nu echt kan gaan, dus hij zoekt iemand die heel stabiel is en heeeeeel hard kan fietsen of een brommer heeft.
Jullie zijn alledrie van harte welkom  ;)

OT :
Het is wat schikken hier en daar maar als de kat als eerste ligt moet je nu eenmaal heel voorzichtig erbij kruipen  :biggrin2:
Afbeelding
Kaela, hij is er wel blij mee  ;)
Door Lil
Ach hoe lief!

Boris gaat ook heel voorzichtig bij Whiskey liggen. Jones niet, die ploft zonder te kijken neer (lees kat gaat aan de kant).
Door Lil
MarijeEnBoomer schreef: Zitten veel groeihormonen in het vlees denk ik  :biggrin2:
Je kunt tegenwoordig ook niets meer veilig voeren...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door