Nadia schreef: Een uurtje is best lang hoor voor zo'n klein stukje banaan. Maar ach uiteindelijk smelt het toch weer in je mond :DGelukkig wel. Mijn plaat chocolade is met de hand niet te breken.... (Te dik) Bijl is strakker plan haha.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Een uurtje is best lang hoor voor zo'n klein stukje banaan. Maar ach uiteindelijk smelt het toch weer in je mond :DGelukkig wel. Mijn plaat chocolade is met de hand niet te breken.... (Te dik) Bijl is strakker plan haha.
miik schreef: Bananen snackjes:Ik ben dit gisteren aan het proberen geweest.
Snijd de bananen in plakken. Smeer een lik pindakaas ertussen. In de vriezer voor een uur en dip ze dan in de chocolade.
Dan nog 10-15 minuten in de koelkast.... kan ook met een lik zelfgemaakte aardbeien jam, zonder suiker !
![]()
baileys schreef: Ik ben dit gisteren aan het proberen geweest.1ste ingeving...beetje (slag)room erbij?
Ik heb pure chocolade gesmolten en geprobeert te dippen, maar de chcolade is eigenlijk te dik. Hoe kan ik dit dunner krijgen?
fransbulletje schreef: Geweekte dadels pureren, geraspte kokos erdoor en balletjes van draaien , even in de koelkast en dan door de gesmolten extra pure chocolade halenNiks mis mee *drukt laatste bal naar binnen*![]()
_Sandra_ schreef: even terug naar het begin...300 gram Hüttenkäse, 9 eieren en een klontje boter mixen en dan proteine poeder (of sojameel) erbij tot de gewenste dikte.
En als je nou geen banaan lust.... hoe dan pannenkoekjes maken zonder tarwe?
_Sandra_ schreef: even terug naar het begin...amandelmeel óf boekweitmeel, melk en ei. Net als gewone pannenkoeken, alleen ander meel.
En als je nou geen banaan lust.... hoe dan pannenkoekjes maken zonder tarwe?
Nadia schreef: Idd verdunnen met slagroomOk, 2 dingen geleerd![]()
miik schreef: Bananen snackjes:Als aanvulling hierop kom ik net dit tegen:
Snijd de bananen in plakken. Smeer een lik pindakaas ertussen. In de vriezer voor een uur en dip ze dan in de chocolade.
Dan nog 10-15 minuten in de koelkast.... kan ook met een lik zelfgemaakte aardbeien jam, zonder suiker !
![]()