Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dinsdag heb ik een extra dag vrij. Mijn oom is overleden en ik moet naar de begrafenis. Niet mijn hobby. Hoewel ik de man zelf niet zal missen denk ik. Wel heel verdrietig voor zijn vrouw en kinderen.
Kom ik thuis net staat de visite van de buren op mijn oprit waardoor ik mijn auto ergens anders moet prakken. Lekker sociaal.
Zo klaagmodus weer uit dan maar. Ik ga de beesten voeren en dan op bed naar Suits kijken met kwijlbakje.
Door Nynke
Heerlijke dagen gehad bij Ron en Barbara op hun geweldige nieuwe stulpje  :) :), vandaag terug gereden en morgen weer werken. Tussendoor mijn werkgever naar Sjiphol brengen.

Mijn schoonvader zou Richard deze week helpen met verven, maar hij is maandagochtend, terwijl hij naar zijn bootje liep, aangereden door een wielrenner; sleutelbeen gebroken en 2 gekneusde ribben  :-X :-X 
Richard moest dus alleen schuren en verven en het is dus, helaas, ook niet afgekomen  :( 
Door -Annemarie-
Tanna schreef: Ik heb vandaag gezellig gewandeld met Annemarie + onze honden. Gisteren ook trouwens  :biggrin2: en gisteravond nog een uitje naar een bijzonder paard. Al met al heb ik in 2 dagen tijd meer van Annemarie gezien dan van mijn man, ook weleens leuk moet ik zeggen! ;D
Hahaha, ik vond het ook heel gezellig!  :)  En het paard en de bazin vonden het ook heel prettig. Alles voor herhaling vatbaar.  ;)
Moyra vond het ook helemaal goed, was erg relaxed de rest van de dag(en).  ;)
Tot snel!  :)
Door Tanna
Nynke schreef: Heerlijke dagen gehad bij Ron en Barbara op hun geweldige nieuwe stulpje  :) :), vandaag terug gereden en morgen weer werken. Tussendoor mijn werkgever naar Sjiphol brengen.

Mijn schoonvader zou Richard deze week helpen met verven, maar hij is maandagochtend, terwijl hij naar zijn bootje liep, aangereden door een wielrenner; sleutelbeen gebroken en 2 gekneusde ribben  :-X :-X 
Richard moest dus alleen schuren en verven en het is dus, helaas, ook niet afgekomen  :(
He bah, Nynke, dat is balen! Was dat bij het jachthaventje in de buurt?
Door - Judith -
Urs schreef: ;D ;D ;D

Jojo is zooo grappig
Dat is ie zeker  ;D. Hij heeft vanavond twee keer fietfiewwww naar me gedaan  :P. En hij kucht af en toe een klein rokershoestje  :biggrin2:. Verder is hij rustig zo lang ik bij hem in de keuken zit, maar ga ik naar ergens anders in huis of naar buiten, dan geeft hij zijn volumeknop een flinke slinger  ;D.
Door koekje
Anne in Duitsland schreef: Altijd beter dan verwekt. 8)
Ja, als ik dat nu al weer zou doen, komt het helemaal nooit meer goed met mn lubberpens.

Maar ik heb dus geweckt. Tomatensaus, 7 grote potten. Er was 1 pot niet goed vacuum, dus die heb ik net opnieuw geweckt en ik hoorde het deksel net klakken, dus die zal nu wel goed zijn.
Maar het is nog niet genoeg voor de hongerwinter. Binnenkort maar weer eens nog een doos tomaten halen.
Door koekje
koekiesranch schreef: Ja nogal.. 1-7 kreeg ik het te horen via een berichtje
:o !
Wat een paardenlul!

Ik ga morgen een stukje mee met een draagwandeling. Ik heb alvast Vera's kleren voor morgen gestreken. Inclusief kwieldoekje en hydrofiel en romper voor die dag  :biggrin2:
Door Mieke L.
koekje schreef:
Ik ga morgen een stukje mee met een draagwandeling. Ik heb alvast Vera's kleren voor morgen gestreken. Inclusief kwieldoekje en hydrofiel en romper voor die dag  :biggrin2:
:biggrin2: Leuk veel plezier met de draagwandeling (en wat goed dat jij die kwijldoekjes etc strijkt  :rock:  )
Door lauraV
ik had gereageerd op een andere woning ..... nu mag ik de 12e komen kijken  :-X
is het zo warm of heb ik dat alleen ... komt nu erg dichterbij .... schijt 7 kleuren ... ahum ... ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door