Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
inge58 schreef: Vandaag 10 kilo rollen KVV in porties gezaagd,een paar bakjes smuldier en wat rodi schijven ter variatie en hoppa.... De heren kunnen weer een maand vooruit! :)Wow, klinkt als weekrantsoen.
Monique77 schreef: Mijn volgende gaat echt een ander ras worden .... 10 kilo voor een maand, pffff doen ze hier ruim een week meeNeem dan een Tom...dan doe je met 10 kilo 9 weken![]()
Martine-Tom schreef: Neem dan een Tom...dan doe je met 10 kilo 9 weken9 weken 10 kilo??? Voor 9 weken heb ik toch zeker 80 kilo nodig...![]()
Berna schreef: 9 weken 10 kilo??? Voor 9 weken heb ik toch zeker 80 kilo nodig...en dan te bedenken dat meneer krap 27 kilo weegt..
Martine-Tom schreef: Neem dan een Tom...dan doe je met 10 kilo 9 wekenIs Tom de zuinigste barfer![]()
Martine-Tom schreef:Dat eet Pixie per dag
(Hij eet 1050 gram per week)
TMG1961 schreef: Dat eet Pixie per dag
smulpaap schreef:Mij volgende herder wordt een bonsai herder..uiterlijk van mechelse herder maar dan max 5 kg
Jaha budgetsmurfen zijn zo gek nog niet![]()
TMG1961 schreef: Mij volgende herder wordt een bonsai herder..uiterlijk van mechelse herder maar dan max 5 kg![]()
![]()
TMG1961 schreef: Mij volgende herder wordt een bonsai herder..uiterlijk van mechelse herder maar dan max 5 kg![]()
![]()
smulpaap schreef:KVV
![]()
![]()
bonsai herder
Maar ja elk voordeel heeft ook een nadeel ..... knippen en hakken![]()