Mieke L. schreef: vertelGalgje!![]()
L _ _ _ _ _

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Saskia- schreef: Wel! Maar dan beginnend bij Z, staat het prima zo.Ohhh je went alvast aan het Chinees....smart!![]()
Pluto schreef: Galgje!ik had een korter woord in gedachten!
L _ _ _ _ _
![]()
Martine-Tom schreef: Ohhh je went alvast aan het Chinees....smart!Zo ben ik. 8)![]()
Mieke L. schreef: ik had een korter woord in gedachten!Lantarenpaal...toch?
-Annemarie- schreef:Dan valt Saskia ietswat uit de toon qua haarkleur.
Ik ben blont.![]()
K&D schreef: eelrtu? Ik heb ze alvast op alfabetische volgorde gezet, ander wordt het zo'n chaos.Dat zijn dan weer wat meer letters als waar ik aan dacht....resultaat is wel hetzelfde![]()
K&D schreef: Dat is zeker stress. Ik weet wel een paar adresjes, maar het is weer een beetje overdreven daar 250 km voor te gaan fietsen.Bij de imker betaal ik 3,75 voor 450ml, bij de winkel betaal ik afhankelijk van welk soort honing tussen de 6 en de 8 euro voor dezelfde hoeveelheid. Online betaal je ook rond die prijs maar probleem is dat je of voor een bepaald bedrag moet kopen om geen vervoerskosten te betalen. Ik ga niet 1 pot kopen voor 6 euro en dan 4,95 verzendkosten betalen. Dan wordt het nog dure honing.Wat betaal jij normaal gesproken voor een pot? Als ik het hier bij de imker afhaal is het tussen de 3,50 en 4 euro voor 450 ml.
Online via de NBV is de prijs het dubbele...
TMG1961 schreef: Bij de imker betaal ik 3,75 voor 450ml, bij de winkel betaal ik afhankelijk van welk soort honing tussen de 6 en de 8 euro voor dezelfde hoeveelheid. Online betaal je ook rond die prijs maar probleem is dat je of voor een bepaald bedrag moet kopen om geen vervoerskosten te betalen. Ik ga niet 1 pot kopen voor 6 euro en dan 4,95 verzendkosten betalen. Dan wordt het nog dure honing.Wat ik dan weer niet snap, met alle tijd die jij doorbrengt op (onder andere) internet om koopjes te scoren, is dat je niet gecheckt heb wanneer de imker op vakantie was en dus bijtijds nieuwe voorraad hebt weten in te kopen om de vakantieperiode te overbruggen?
-Saskia- schreef: Wat ik dan weer niet snap, met alle tijd die jij doorbrengt op (onder andere) internet om koopjes te scoren, is dat je niet gecheckt heb wanneer de imker op vakantie was en dus bijtijds nieuwe voorraad hebt weten in te kopen om de vakantieperiode te overbruggen?De tijd die ik op internet zit valt reuze mee hoor. Ik denk dat de meeste hier langer achter de laptop/pc zitten per dag dan ik. Ja ik blijf ingelogd totdat ik naar bed ga, maar de laptop staat hier heel vaak uit.
TMG1961 schreef: Bij de imker betaal ik 3,75 voor 450ml, bij de winkel betaal ik afhankelijk van welk soort honing tussen de 6 en de 8 euro voor dezelfde hoeveelheid. Online betaal je ook rond die prijs maar probleem is dat je of voor een bepaald bedrag moet kopen om geen vervoerskosten te betalen. Ik ga niet 1 pot kopen voor 6 euro en dan 4,95 verzendkosten betalen. Dan wordt het nog dure honing.Ok, dan vragen ze dus hier een heel normale prijs voor de honing. Ik heb nu nog een pot tijmhoning staan, meegenomen van vakantie. Heerlijk.
TMG1961 schreef:aah wat zonde! en wat een kleefzooi om op te ruimen!
Ik heb gisteravond de laatste pot van 900 ml uit m'n handen laten vallen, anders had ik geen honing stress gehad. Dus ik hoefde eigenlijk nog geen honing te halen, pot van 900 ml doe ik 3 weken mee. De winkel wist ik van dat die dicht was in augustus