En niks beters dan een goed uitzicht tijdens het sanitair ontspannen toch?

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: Fraai zeg!Idd
Super al dat hout via de buren, leuk dat het zo klikt.
Wat voor toilet is het, gat in de grond?
steff schreef: ons toilet blijft een attractie :) ruikend naar dennehout, met een thermo wc bril en zicht op zee.Voor in de advertentie in de vakantiegids haha.
Irish schreef: Het begint nu toch wel weer te kriebelen nu ik beeld bij woord hebSanitair ontspannen, wahahahaha!
En niks beters dan een goed uitzicht tijdens het sanitair ontspannen toch?![]()
Ulrike schreef: Esther jullie wonen daar het hele jaar door of niet? Prachtig zeg!! Het lijkt me alleen zo koud op het toilet in de winterMisschien geeft zo'n 'biologisch toilet' nog wat warmte af.
Ulrike schreef: Esther jullie wonen daar het hele jaar door of niet? Prachtig zeg!! Het lijkt me alleen zo koud op het toilet in de winterJa, we wonen hier permanent..
Ulrike schreef: Esther jullie wonen daar het hele jaar door of niet? Prachtig zeg!! Het lijkt me alleen zo koud op het toilet in de winterDit dus, ben echt benieuwd of het uitzicht op het meer bij -25 nog steeds zo betoverend is.
Angelique schreef: Dit dus, ben echt benieuwd of het uitzicht op het meer bij -25 nog steeds zo betoverend isBeter nog, zelfs. Dan kun je namelijk naar het midden van het meer lopen en 360 graden alle kanten op kijken.![]()
Angelique schreef: Dit dus, ben echt benieuwd of het uitzicht op het meer bij -25 nog steeds zo betoverend isZal speciaal voor hier van de winter wat foto's maken van het uitzicht, zittend op de wc met de deur open![]()