Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Natuurlijk duim ik voor Sanne... en voor jullieZe is erg koel en ook niet benauwd ( nou ja ze is altijd iets benauwd maar het is op dat punt veel slechter geweest). Ik denk dat ze weer een bloeding heeft gehad. Haar hartslag is ook niet extreem, ze hijgt niet en hoor ook geen rochel. Durf haar niet in de koeljas te leggen, mijn gevoel zegt dat dat op dit moment niet de goede kant uitwerkt. Kan niet uitleggen waarom hoor, misschien omdat ze als ze oververhit raakt juist Erg gaat hijgen en snel ademen en dat nu juist helemaal niet zo is.
Is een koeljas een idee?
kira schreef: Ze is erg koel en ook niet benauwd ( nou ja ze is altijd iets benauwd maar het is op dat punt veel slechter geweest). Ik denk dat ze weer een bloeding heeft gehad. Haar hartslag is ook niet extreem, ze hijgt niet en hoor ook geen rochel. Durf haar niet in de koeljas te leggen, mijn gevoel zegt dat dat op dit moment niet de goede kant uitwerkt. Kan niet uitleggen waarom hoor, misschien omdat ze als ze oververhit raakt juist Erg gaat hijgen en snel ademen en dat nu juist helemaal niet zo is.waar denk je dat ze een bloeding heeft (sorry niet alles gevolgd