Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Ik durfde al niet te schrijven dat ik helemaal niets mis vind met sondevoeding, maar als iemand moet braken, gaat mijn eten regelrecht in de prullenbak. Sorry, kan er niets aan doen, maar daar zou ik dus niet tegen kunnen. Zou er waarschijnlijk niets van zeggen, maar ja eten kan ik dan voor de komende uren ook niet meer.
Door keetje
Ook onze dochter vertoonde niet gewenst gedrag op terrasjes en dat was voor ons de reden om niet meer met haar naar terrasjes te gaan, haar deden we er toch ook niet echt veel plezier mee en om dan de omstanders/zitters ermee te belasten als het niet nodig is vonden we meer een last dan een lust.
Als dat kindje op het dolfinarium onpasselijk werd door de etensluchtjes, en dat was dus ook bekend, waarom dan toch tegen beter weten in op zo'n terras gaan zitten als je weet wat de gevolgen daarvan zijn. Ik denk dat niet de sondevoeding het probleem geweest is maar meer wat er daarna volgde.
Dat praat het gedrag van de mevrouw die hen  op schijnbaar erg onbeschofte manier aansprak en daarna de medewerkers van het dolfinarium erbij haalde niet goed maar ik kan me er iets bij voorstellen.
Door Angelique
Dat er horken rondlopen was natuurlijk al bekend, maar het zou natuurlijk goed mogelijk zijn dat het wat uit de context is gehaald c.q wat aangedikt. Zou me ook weinig verbazen, zeker als de medewerkers op het terras er niks van meegekregen hebben.

Overigens krijg ik acuut jeuk van de gebruikte benamingen....sonde-moeder met sondekindje......de rest zat daar met hun fleskind, bvkind of mesenvorkkind ofzo. 
Door koekje
Angelique schreef: Overigens krijg ik acuut jeuk van de gebruikte benamingen....sonde-moeder met sondekindje......de rest zat daar met hun fleskind, bvkind of mesenvorkkind ofzo.
;D

Ben ik nu een tietmoeder?  :D
Door Lexus-me
Ik vind het een beetje een raar verhaal. Begrijp me niet verkeerd, als je op die manier om die reden wordt aangesproken vind ik dat ronduit belachelijk!!

Maar het gaat mij even over de manier waarop er gehandeld zou zijn door het personeel... Ik heb twee keer stage gelopen op het Dolfinarium en toen (laatste keer was tot feb 2013) was het zo dat er overdag geen eens beveiliging op het park is. 's Nachts zijn er nachtwakers om de dieren en het park in de gaten te houden maar die zijn er overdag niet... Daarom vind ik het dus een beetje raar dat de beveiliging erbij gehaald zou zijn...

Nogmaals als deze mensen van het terras afgestuurd zijn is dat niet goed te praten!!
Door Angelique
Lexus-me schreef: Ik vind het een beetje een raar verhaal. Begrijp me niet verkeerd, als je op die manier om die reden wordt aangesproken vind ik dat ronduit belachelijk!!

Maar het gaat mij even over de manier waarop er gehandeld zou zijn door het personeel... Ik heb twee keer stage gelopen op het Dolfinarium en toen (laatste keer was tot feb 2013) was het zo dat er overdag geen eens beveiliging op het park is. 's Nachts zijn er nachtwakers om de dieren en het park in de gaten te houden maar die zijn er overdag niet... Daarom vind ik het dus een beetje raar dat de beveiliging erbij gehaald zou zijn...

Nogmaals als deze mensen van het terras afgestuurd zijn is dat niet goed te praten!!
En dat er gerefereerd wordt naar regels (geen eigen hap nuttigen op het terras) die niet bestaan, maar die natuurlijk wel lekker binnenkomen bij "het publiek".

Het is ook maar zelden dat dit soort verhalen uit de 1ste hand op FB/Twitter belanden en ondertussen is bekend hoe de overlevering werkt.
Door kakocavi
Erg triest als dit echt zo gebeurd is. Ja je weet dat dat kind kan kotsen van die etenslucht, maar moet je dan maar als gezin elk terras vermijden? Lekker makkelijk om het daarop te gooien. Wie weet zaten ze niet in die lucht maar kwam er toch een geur langs, wie weet heeft dat kind het lang niet altijd, zulke dingen weet je niet. Die andere moeder moet trouwens ook even gaan leren nadenken, wat een onbeschoftheid.
Door Aprilsnow
Goed dat het onderling uitgepraat is. Rare zin dat de familie het graag onderling met het Dolfinarium op had willen lossen.... dan plaats je toch niet iets op de social media waar het een geheel eigen leven kan gaan leiden  ???
Eind goed, al goed  :)
Door Kinnie
odradaatje schreef: Goed dat het onderling uitgepraat is. Rare zin dat de familie het graag onderling met het Dolfinarium op had willen lossen.... dan plaats je toch niet iets op de social media waar het een geheel eigen leven kan gaan leiden  ???
Eind goed, al goed  :)
Degene die het had geplaatst was niet de familie zelf ;)

Maar fijn dat het is opgelost, ik vond het al een raar verhaal eigenlijk...
Door Aprilsnow
Echt waar, pfff nou zou dan degene die over mij iets op FB zou zetten toch ook even 'aanspreken'.
Door Martine-Tom
odradaatje schreef: Echt waar, pfff nou zou dan degene die over mij iets op FB zou zetten toch ook even 'aanspreken'.
+1
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door