Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
Nadia schreef: Onzinnig! Net als sommige plekken in de horeca. Verplicht lange mouwen ongeacht het weer.

In de bajes was het ook een regel . Ook in de zomer alles bedekt . Lange mouwen , lange broeken , dicht schoeisel .
Geen oorbellen en andere sierraden
Door charmed
Ik heb nog een leren stropdas liggen, 2 zelfs, een roze en een zwarte ook nog veel gedragen. Dat was ooit een periode "helemaal in" Heb ook een tijdje een leren koordje om mijn hals gedragen, als ik dat nog weer moest zo strak weet ik niet hoor, of ik dat wel zo leuk zal vinden.

Mijn vader droeg ook altijd stropdassen, tegenwoordig niet meer, hij is nu 82 en heeft wat meer casual kleding aan. :) Is wel handiger op zijn leeftijd.
Door -Saskia-
Esther Q schreef: Kousen verplicht? Nog nooit eerder gehoord, tenzij uit mijn oma's tijd.
Nou, in mijn studentenbaantje in de horeca waren kousen ook gewoon verplicht onder het rokje. Oké, ik ben geen 18 meer, maar toch ook nog geen oma-leeftijd.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door