Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
MarijeEnBoomer schreef: En zeker dat ze me dus kennelijk stalked....
*zucht*
Moet ik het uitwapper-verzoek whatsappje ook nog even erbij pakken?

>:(

Ik zoek nieuwe vrienden, iemand?
Door Lil
ChantalKrijn schreef: Niet van vandaag, maar ik vind zijn blije smoel zo leuk :smitten:

Afbeelding
Om op te eten dat snoetje!  :-*
Door Kaela
Voor het eerst in tijden weer eens krukjes geoefend. Een poot per krukje hadden we nog niet gehad, dus dat was het doel. Missie geslaagd!

Afbeelding
Door eelke
Knap hoor Oscar!

En Tyke is leeeeuuukkkk!!!

Mijn Boef van gisterenavond. Als ik op m'n telefoon kijk is de foto helemaal zwart, dus 'mijnalbum' heeft er nog wel iets van weten te maken :P
Afbeelding
Door Angelique
ChantalKrijn schreef: Niet van vandaag, maar ik vind zijn blije smoel zo leuk :smitten:

Afbeelding
Dat is een leuk smoel...en prachtige kleuren ook!

Vraag ik me af of deze foto gelijktijdig gemaakt is met de foto waar ik net op EOSD op gestemd heb  :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef: Knap hoor Oscar!

En Tyke is leeeeuuukkkk!!!

Mijn Boef van gisterenavond. Als ik op m'n telefoon kijk is de foto helemaal zwart, dus 'mijnalbum' heeft er nog wel iets van weten te maken :P
Afbeelding
Beetje vaag hé  :biggrin2:
Door ChantalKrijn
Angelique schreef: Dat is een leuk smoel...en prachtige kleuren ook!

Vraag ik me af of deze foto gelijktijdig gemaakt is met de foto waar ik net op EOSD op gestemd heb  :biggrin2:
Geen idee, wat is EOSD  ;D linkje? Ik weet niet wat meneer allemaal uitspookt met foto's  :biggrin2:
Door ChantalKrijn
Oooh dat forum! Hij had nog niet eens gezien dat hij genomineerd was dus je hebt hem heel blij gemaakt  :biggrin2:

Nee dit is niet hetzelfde rondje geweest, Tyke was een paar dagen later  ;)

Edit: hij vraagt of er nog leuke fotoplekjes zijn bij jou in de burut  :P
Laatst gewijzigd door ChantalKrijn op vr 01 aug 2014, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door