Viking schreef: Ja hoor! Een klein beetje natvoer 'does the trick', alletwee goed gegeten! En de brokjes nu ook maar weggehaald, ik ben benieuwd!Super!

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Viking schreef: Ja hoor! Een klein beetje natvoer 'does the trick', alletwee goed gegeten! En de brokjes nu ook maar weggehaald, ik ben benieuwd!Super!
Viking schreef: De grote komt nu iedere keer met een nieuwsgierig hoofd naar binnen of er toch niet iets nieuws te snaaien valt! Maarre, 's ochtends om zeven uur en dan 's middags om zes uur en vervolgens nog een midnightsnack rond tienen is wel oké toch?Lijkt me prima! En nu ze geen brok meer kunnen eten, hoeveel voer je? Ik neem aan dat je de kat van 7 maanden wel meer geeft dan die van 13 maanden.
Ruisje schreef: Barfen zonder tanden gaat het niet worden. Wij hebben alleen maar senior katten en Ruis heeft nog 1 1/2 tand ofzo. Hij kan niet barfen, ik maal zelf voor de katten en Ruis krijgt alleen z'n vis er kleingesneden erbij.Ik noem dat wel barf, zij het in gemalen vorm. Je stelt immers zelf samen. Kvv komt uit de fabriek.
koekje schreef: Ik noem dat wel barf, zij het in gemalen vorm. Je stelt immers zelf samen. Kvv komt uit de fabriek.Je hebt gelijk, 1-0 voor jou
....