Ik echt never nooit iets met hakken. Nooit gedaan ook. Dan maar niet vrouwelijk elegant.
Ik heb hele brede voeten en slechte knieen,dus in de zomer Wolky sandalen en in de winter Ecco of Meindl en that's it.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mowgli schreef:Dat zijn ook schoenen die ik graag draag, ik heb ook dergelijke veterlaarzen, geweldig als die echt versleten zijn moet ik nieuwe zwarte veterlaarzen![]()
Lil schreef: Joh ik ken niemand die fijn op pumps kan lopen. Zie alle dames met blote voeten achter hun bureau zitten en alleen als ze moeten lopen doen ze voor die 5 passen pumps aan.Ik heb helemaal geen eelt
Als je problemen met eelt hebt: ga eens langs een pedicure dat wilt heel veel schelen.
eelke schreef: Ik zou ze ook graag dragen! Heb ook wel wat laarsjes met hak, maar verder eigenlijk niks. Nooit op leren lopen, met mijn 1.83 wordt ik dan helemaal zo'n reus...Hihi ik kan het wel gebruiken met mijn 1,60m
Kaio schreef: Ik heb helemaal geen eeltja,ja. Dat is volgens de meest toch echt omdat ze niet lekker zitten.alleen tere huid
Achter het buro kan toch ook voor het zweet zijn?
-Saskia- schreef:Dat vind ik wel heel zielig voor je moeder.ik ben geboren op hakken.
Kaela schreef: Ik zal wel gek wezen, maar steunzolen nodig hebben en dan zulke hakken gaan dragen? Ik niet snappen.Tja, ik heb ook veel lichamelijke gebreken, er komen nu ook compleet aangepaste schoenen aan. Maar als ik weg ga vind ik het toch ook wel erg leuk om er wat vrouwelijk (voor zover dat bij me kan) uit te zien en dus gewoon leuke schoenen aan te hebben. Ok, de hele hoge hakken (wel brede) zal ik niet meer doen, maar een hakje zit er toch altijd wel onder.
Ik draag geen hakken, op zeldzame gelegenheden na. Ik kan er niet op lopen en ik vind het de pijn en moeite niet waard. Er zijn meer dan genoeg platte schoenen die leuk staan onder rokjes ed. Op mijn werk worden veel hakken gedragen. Een enkeling loopt er mooi op, de meesten strompelen wat rond. En dat vind ik dan dus weer een beetje raar.
Kaio schreef: Hihi ik kan het wel gebruiken met mijn 1,60mJe mag wel een paar cm van mij hoor![]()
Maxi's 3-tal schreef: Dat vind ik wel heel zielig voor je moeder.![]()
-Saskia- schreef:Goh, verrassend!ik ben geboren op hakken.