Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Ik heb newfies  :D

Alles is een kleine snack, en "familie" van de labrador he  :biggrin2:

Nee een hertengewei enzo krijgen ze niet zomaar aangezien ik eentje ertussen heb met bezitsagressie, ook al gaat het meestal goed, moet dat gedonder niet hebben.  ;)
Want ja wat de ander heeft is natuurlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder.  ::)
Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Had jij kamikaze niet pas gezien?
En dan komt het woord beschaafd in je op?
Nee, op zulke momenten niet :biggrin2:

Maar niemand kan altijd beschaafd zijn natuurlijk :biggrin2:
Door Leonike
Lizzy schreef: Er zijn dingen die niet rap op kUnnen. Dus daar doen ze vrij lang mee, ik denk dan aan een houtwortel of een hertengewei. De rest (soort-van-eetbaar) is subiet op :biggrin2:
Hier net zo.
Het hertengewei vindt ze mwah, die ligt al maanden.
De rest gaat gelijk op. (stel je voor zeg, dat de kat ermee vandoor zou gaan. Nee, dat moet op. NU meteen)
Door TMG1961
Pixie bewaart ook niets, als er snackjes aangeboden worden moet dat gelijk op. Noppie bewaart ook niets, die weet dat er een kaapster op de loer ligt  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Tristan en Zoë wilden nog wel eens iets begraven. Bij Moyra is alles in één keer weg.  8)

Gewei en houtblok doet ze wel langer over, kan ik ook gewoon laten liggen.
Door Fenixjuh
Hier blijft alles rustig liggen.. Geelhaar is lekkerder als er een 2 weken oud laagje aarde op zit. Tegenwoordig gaan pensjes wel, maar in zijn pubertijd liet Jacy die ook liggen.. Konijnenoortjes, lamsoortjes en bullenpezen gaat wel binnen 28 uur op, geelhaar en die hardere botjes blijven rustig een week liggen, TENZIJ er bezoek komt.. Dan moet ineens alles á la minute op  :)
Door Lil
pike schreef: ;D ;D ;D ;D ;D

Alles moet op hier, al lopen ze krom maar het moet en zal op  ::)
+ 3 (kattenkop denkt daar hetzelfde over als de honden).
Door marjan23
Ik heb er hier één die als ie in de bench zit een gedroogde runderlip/geelhaar/bullepees/strot krijgt en deze dan heel voorzichtig aanpakt, vervolgens kijkt of hij zwaar mishandeld word en vervolgens op een zeer dramatische wijze "dat-ding" gaat wegduwen...de bench uit.....natuurlijk krijgt hij het niet tussen de tralies door dus kruipt hij in de hoek, zucht, rolt zich op en blijft zover mogelijk uit de buurt.
Leuk als je op show komt, want dan ineens haalt ie dat ding te voorschijn en begint het hele ritueel weer van voor af aan....

Bij de andere twee is het hap slik weg.
Door DJ_Doerak_Tucker
Grappig om te lezen! Hier moet het allemaal ook zo snel mogelijk op. Buiten is het: aanpakken, plekje zoeken en kauwen tot het op is. Binnen eten ze het meteen op op de plek waar ze het krijgen, zal aan de ruimte liggen die ze daar minder hebben.
marjan23 schreef: Ik heb er hier één die als ie in de bench zit een gedroogde runderlip/geelhaar/bullepees/strot krijgt en deze dan heel voorzichtig aanpakt, vervolgens kijkt of hij zwaar mishandeld word en vervolgens op een zeer dramatische wijze "dat-ding" gaat wegduwen...de bench uit.....natuurlijk krijgt hij het niet tussen de tralies door dus kruipt hij in de hoek, zucht, rolt zich op en blijft zover mogelijk uit de buurt.
Leuk als je op show komt, want dan ineens haalt ie dat ding te voorschijn en begint het hele ritueel weer van voor af aan....

Bij de andere twee is het hap slik weg.
Dat vraag om een filmpje!  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door