Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Extreme
Els&Flow schreef: Flow heeft mij net heel goed verdedigd, tegen een etalagepop met een trouwjapon aan. :biggrin2: :biggrin2: Grommen, haren omhoog, blaffen, schijnaanval. Dappere griet.  :smitten:
Labradors suf, eggies nie  :biggrin2:, je 2e lab die je verdedigd ;D. Ja ze moeten goed waken over het vrouwtje hoor,je weet het maar nooit met die etalagepoppen van tegenwoordig :D
Door Kaela
Gewerkt, boodschapjes, soepje maken, lekker eten. Daarna extra ronde met Oscar. We wilden naar het losloopveld. Helaas was het ene veld bezet met een leuke, maar wel een ik-ben-een-stoere-vent husky. En Oscar gaat dan niet leuk met ons spelen in het veld er naast, dus maar doorgelopen. Ik heb ze wel even laten neuzen door het hek, vond ik heel eng, maar met een hek er tussen kan er feitelijk niets gebeuren en even een paar tellen neuzen en weer door is ook een leermoment. Ging ook super goed, dus blij met Oscar en blij met mezelf.
Was echt lekker even zo samen met meneer K er uit. Doen we te weinig en als je dan gaat denk je he, waarom doen we dat niet vaker!

Nu ga ik de klusjes afronden en dan vroeg mijn bedje in.
Door - Judith -
Maxi's 3-tal schreef: Gisteren ben ik gezellig met Michiels moeder Deventer in gegaan, lekker geluncht en aan het shoppen geweest.
Een topmiddag gehad waar ik echt heel erg aan toe was.
Best vreemd in het begin, want dit soort dingen deed ik altijd met mijn eigen moeder. :'(
Maar Michiels moeder is echt een lieverd, we kunnen ook eigenlijk over alles wel praten. We hebben het gewoon zo leuk gehad samen. :-*

Vandaag zou de trouwdag van mijn ouders zijn geweest, toch weer een moeilijk moment.
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:  :-*
Door TMG1961
Ik begin langzaam aan een zeer naar gevoel te krijgen over de hele toestand in de Oekraïne. Dit kan gigantisch fout gaan als je het mij vraagt. Alles hangt af van een paar patsertjes die koste wat het kost hun ding willen doorzetten en nergens voor terug schrikken. Ik hoop van niet maar het zou me niks verbazen als de boel escaleert en de wereld voor de 3e keer binnen 100 jaar in een oorlog verwikkeld wordt.

En als dat gebeurt denk ik dat we er met z'n allen geweest zijn, want ik denk dat ze zelfs niet terugschrikken voor het gebruik van kernwapens
Laatst gewijzigd door TMG1961 op do 31 jul 2014, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Els&Flow
Succes Ronald!!

Vanmorgen zo'n ochtendwandeling met een gouden randje gehad. Prachtig natuurgebied, alleen op de wereld en dat midden in de randstad. We hadden vanmorgen een 4 maanden jonge duitse staande korthaar bij ons, die na wat gespartel nu ook zwemt. In 1x geslaagd voor der a b en c diploma's. :biggrin2: Beide honden hebben genoten en wij dus ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door