Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
Hier in Hoofddorp was gisteravond een stille tocht, vijf mensen uit t dorp zijn omgekomen waaronder de tante van n client van ons, heb met n collegaatje samen meegelopen.....wat indrukwekkend  :'(
Het was echt heel erg druk, brandweer stond in een rij opgesteld toen we begonnen te lopen in een soort van ere rij....
Maar ook....Angelique.....ik heb n paar keer aan jouw stukje wat je schreef over mensen die te pas en te onpas foto's liepen te nemen gedacht...djeezus....ik heb me een aantal keer scheel geërgerd....we liepen vlak achter de mensen die t georganiseerd hadden, vooraan dus, die liepen te kwekken, gekkigheid te maken....foto's te nemen, m'n collega had zoiets van het zijn nabestaanden volgens mij maar ik had meer t idee dat deze mensen (allemaal vrouwen en hun dochters denk ik) wel erg graag met hun postzegel in de krant wilden of zo  :-X
Vond dit echt niet passen.....heb me er op n gegeven moment voor afgesloten en iets naar achteren geschoven.
Aan t eind van de tocht hebben ze een soort van spandoek op n heuvel gelegd met bloemen en kaarsjes, toen waren ze wel stil........
Ike schreef: Hier in Hoofddorp was gisteravond een stille tocht, vijf mensen uit t dorp zijn omgekomen waaronder de tante van n client van ons, heb met n collegaatje samen meegelopen.....wat indrukwekkend  :'(
Het was echt heel erg druk, brandweer stond in een rij opgesteld toen we begonnen te lopen in een soort van ere rij....
Maar ook....Angelique.....ik heb n paar keer aan jouw stukje wat je schreef over mensen die te pas en te onpas foto's liepen te nemen gedacht...djeezus....ik heb me een aantal keer scheel geërgerd....we liepen vlak achter de mensen die t georganiseerd hadden, vooraan dus, die liepen te kwekken, gekkigheid te maken....foto's te nemen, m'n collega had zoiets van het zijn nabestaanden volgens mij maar ik had meer t idee dat deze mensen (allemaal vrouwen en hun dochters denk ik) wel erg graag met hun postzegel in de krant wilden of zo  :-X
Vond dit echt niet passen.....heb me er op n gegeven moment voor afgesloten en iets naar achteren geschoven.
Aan t eind van de tocht hebben ze een soort van spandoek op n heuvel gelegd met bloemen en kaarsjes, toen waren ze wel stil........
:-X :-X :-\ die dames snapten niet waar "stille" voor staat in Stille tocht. Heel onaardig misschien, maar bij dat soort dingen krijg ik toch het gevoel dat die mensen meer hebben met "kijk mij...kijk nou...zie mij...IK leef mee hoor...zie je het".  :-\
Door Ike
Angelique schreef: :-X :-X :-\ die dames snapten niet waar "stille" voor staat in Stille tocht. Heel onaardig misschien, maar bij dat soort dingen krijg ik toch het gevoel dat die mensen meer hebben met "kijk mij...kijk nou...zie mij...IK leef mee hoor...zie je het".  :-\
Nee precies,
Dat gevoel had ik er dus ook bij, terwijl er echt veel mensen bedroefd waren en in stilte liepen.......
Kan er slecht tegen merkte ik.....ik moet ook zeggen dat als ze onze kant op keken ik ook niet"aardig"
kon kijken naar ze.
De Oekraïne wil ineens de rampplek veroveren...schieten nu alles in puin c.q. in de fik wat er nog was. Mijn twijfels worden steeds groter...
Eerst praten over een "staakt het vuren" rondom de rampplek en nu ineens de kans waar nemen om het gebied te veroveren onder het mom van...dan kunnen wij een veilige doorgang voor de onderzoekers garanderen. Alleen is er straks niks meer te onderzoeken zo.  >:(
Angelique schreef: De Oekraïne wil ineens de rampplek veroveren...schieten nu alles in puin c.q. in de fik wat er nog was. Mijn twijfels worden steeds groter...
Eerst praten over een "staakt het vuren" rondom de rampplek en nu ineens de kans waar nemen om het gebied te veroveren onder het mom van...dan kunnen wij een veilige doorgang voor de onderzoekers garanderen. Alleen is er straks niks meer te onderzoeken zo.  >:(
Het is echt te gek voor woorden. Ze zijn echt heel dichtbij de rampplek aan het vechten. Moeten we nu hopen dat het gebied snel veroverd is en er weinig op de rampplek gebeurt? En zul je zien dat de separatisten het weer terug willen veroveren. Waardoor het helemaal onmogelijk is om nog onderzoek te doen, want het is gevaarlijk. 
Ah nee, dat meen je niet?! Over onnadenkend gesproken.........  Als je tenminste wilt dat de waarheid boven tafel komt.  Ik kan af en toe niet kan helpen te denken, dat de enige die garen spint bij deze hele tragedie juist Oekraïne is. Die krijgen wel heel veel aandacht uit het westen voor hun oorlog ineens.
Door fransbulletje
Ongelofelijk nu hebben de separatisten mijnen neergelegd op de rampplek en toegangswegen.
Er wordt werkelijk alles aangedaan om de Nederlanders daar weg te houden.
Respectloos!!!!
Volgens mij is het juist Oekraïne dat de frontlinie richting de rampplek heeft laten gaan. Het is dan in mijn ogen logisch dat de separatisten dan in de verdediging gaan.
Ja, in dat gebied vechten is respectloos maar in mijn ogen ligt de trigger toch echt bij Oekraïne in dit geval en die president die beweerde niet in dat gebied te gaan vechten..... Het is niet voor niets dat Timmerman zo pissig is over die president van Oekraïne
Het is in mijn ogen te makkelijk om puur de separatisten hiervan de schuld te geven, het is het Oekraïense leger dat de toegangswegen naar de rampplek versperd en daar in de buurt is gaan vechten. Dan kan je niet verwachten dat de separatisten zich niet verdedigen....
fransbulletje schreef: Ongelofelijk nu hebben de separatisten mijnen neergelegd op de rampplek en toegangswegen.
Er wordt werkelijk alles aangedaan om de Nederlanders daar weg te houden.
Respectloos!!!!
Nederlanders hadden vrije doorgang van de seperatisten, totdat de oekraine het offensief daarbegon. Dan mogen de onderzoekers niet meer het gebied in, want je kan je voorstellen wat voor rel het wordt en wie de schuld gaat krijgen als er een onderzoeker wordt gedood.
Door fransbulletje
En de seperatisten hebben er teveel belang bij dat er onderzoekers naar de rampplek komen.
Beide partijen beloven van alles en houden zich nergens aan, er wordt gewoon een spel gespeeld en ze geven elkaar de schuld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door