Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gisteren ben ik gezellig met Michiels moeder Deventer in gegaan, lekker geluncht en aan het shoppen geweest.
Een topmiddag gehad waar ik echt heel erg aan toe was.
Best vreemd in het begin, want dit soort dingen deed ik altijd met mijn eigen moeder. :'(
Maar Michiels moeder is echt een lieverd, we kunnen ook eigenlijk over alles wel praten. We hebben het gewoon zo leuk gehad samen. :-*

Vandaag zou de trouwdag van mijn ouders zijn geweest, toch weer een moeilijk moment.
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op wo 30 jul 2014, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dinky89
Borke schreef: Hebben ze geen leenfiets voor je Dinky?
Ja, heb nu gelukkig leenfiets meegekregen :-) ze hebben namelijk pas donderdag over een week de tijd om naar mijn fiets te kijken zo druk hebben ze het. Nu duimen dat er geen andere gebreken zijn. Als reparatie wel boven de 60 euro uit komt zullen ze mij bellen. Dag vakantiegeld ;-)
Daarna bij praxis en leen bakker geweest voor nieuwe lampjes slaapkamer maar hadden alleen halogeenlampen :-( vervolgens nog langs de Telstar want bij fietsenwinkel verkopen ze geen isostar poeder meer (en jumbo heeft het uit assortiment gegooid kwam ik gister achter  :-X) maar ook die hadden het niet..... Nu dus maar op internet rondkijken of ik het ergens kan bestellen, al is het tot nu toe allemaal duurder dan de jumbo (die vroeg er 6,64 voor, internet goedkoopste zit ik op 8,95).
Door Ronald
Maxi's 3-tal schreef: Gisteren ben ik gezellig met Michiels moeder Deventer in gegaan, lekker geluncht en aan het shoppen geweest.
Best vreemd in het begin, want dit soort dingen deed ik altijd met mijn eigen moeder. :'(
Maar Michiels moeder is echt een lieverd, we kunnen ook eigenlijk over alles wel praten. We hebben het gewoon zo leuk gehad samen. :-*

Vandaag zou de trouwdag van mijn ouders zijn geweest, toch weer een moeilijk moment.
Fijn dat het zo goed klikt tussen jullie. Dat scheelt enorm.

En ja... die dagen zijn best wel lastig...

:-* gewoon... omdat het kan...
Door Els&Flow
Maxi's 3-tal schreef: Gisteren ben ik gezellig met Michiels moeder Deventer in gegaan, lekker geluncht en aan het shoppen geweest.

Leuk, een gezellige schoonmama.

Een knuffel voor Lique:  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door kira

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Angelique

Gezellig! Had je een leuke buit  :biggrin2:

Hier vanmiddag een nieuwe fiets gekocht. Nu eentje waar ik geen CTS klachten van krijg.
Angelique schreef: Gezellig! Had je een leuke buit  :biggrin2:

Hier vanmiddag een nieuwe fiets gekocht. Nu eentje waar ik geen CTS klachten van krijg.
Bedankt voor de knuffels allemaal. :-*

Yup, had een leuke buit. :biggrin2:
Jij hebt gezien wat er aan kleding in dozen is gegaan, hiervan is minimaal driekwart weggegaan omdat dat of heel oud was of te groot. Dus aanvulling op mijn kleding was zeer welkom. Gisteren dus wat leuke kleding gescoord. Jaja, mijn schoenen blijven een lachertje voor jou, zeker omdat ik de schoenen met hoge hak niet meer mag/kan dragen. Dus had wel twee paar nieuwe, maar in jou ogen nog steeds niets. :biggrin2:

Oh ben benieuwd, wat voor fiets?
Door Angelique
Maxi's 3-tal schreef: Bedankt voor de knuffels allemaal. :-*

Yup, had een leuke buit. :biggrin2:
Jij hebt gezien wat er aan kleding in dozen is gegaan, hiervan is minimaal driekwart weggegaan omdat dat of heel oud was of te groot. Dus aanvulling op mijn kleding was zeer welkom. Gisteren dus wat leuke kleding gescoord. Jaja, mijn schoenen blijven een lachertje voor jou, zeker omdat ik de schoenen met hoge hak niet meer mag/kan dragen. Dus had wel twee paar nieuwe, maar in jou ogen nog steeds niets. :biggrin2:

Oh ben benieuwd, wat voor fiets?
Mooie buit  :biggrin2:  Je moet ergesn beginnen toch...verzamelingen moet je rustig opbouwen :biggrin2:

Een hele gewone fiets, gewoon eentje waar je rechtop zit ipv voor overhangt zoals op die mountainbike, want die houding vonden mijn handen en rug niet leuk na een km of 20, dus nu een...hoe noemen ze 't...een tourfiets denk ik. Versnellingen, led-lampjes (zooo2014), schijfremmen rondom geveerd en door onze oosterburen ook nog eens vreselijk lief geprijsd.
Angelique schreef: Mooie buit  :biggrin2:  Je moet ergesn beginnen toch...verzamelingen moet je rustig opbouwen :biggrin2:

Een hele gewone fiets, gewoon eentje waar je rechtop zit ipv voor overhangt zoals op die mountainbike, want die houding vonden mijn handen en rug niet leuk na een km of 20, dus nu een...hoe noemen ze 't...een tourfiets denk ik. Versnellingen, led-lampjes (zooo2014), schijfremmen rondom geveerd en door onze oosterburen ook nog eens vreselijk lief geprijsd.
Klinkt goed hoor, dus jij kan flinke toertochten gaan maken nu. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door