En erge is dat ik nu wel wat beter slaap op die pillen, maar er nog doorheen kom, dus nog steeds niet aan genoeg slaap kom.

Ik heb dus helaas geen tips voor je maar wilde je wel een dikke knuffel geven, want het is slopend dat slecht slapen.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef: Mijn oma haar zus zei altijdJouw oma had een wijze zus !
Ik hang mijn kleren over de stoel en ik gooi mijn zorgen er overheen
Die wist echt niet wat slecht slapen betekende
miik schreef: Jouw oma had een wijze zus !
smulpaap schreef: Mijn oma haar zus zei altijdEn vooral een hele gelukkige zus.
Ik hang mijn kleren over de stoel en ik gooi mijn zorgen er overheen
Die wist echt niet wat slecht slapen betekende
Els&Flow schreef: En vooral een hele gelukkige zus. :)Oei, pas goed op!!! Hoop dat je net zoveel plezier hebt van de wekker als ik. Ik heb het licht zwak ingesteld, want ik word goed wakker van licht. Erg leuk, gebruik het vogeltjes geluid en in de weken dat het licht is antwoorden ze terug op mijn wekker. Zo enig.
Net mn lamp/ wekker binnen gekregen, een Medisana, volgens de ha een goede keus. In overleg met een goede vriendin word homeopatische medicatie ingezet, ik probeer alles uit. Ben vannacht van de trap gevallen tijdens een nachtelijke wandeling, godzijdank alleen wat blauwe plekken maar geen gebroken onderdelen. Dat had anders af kunnen lopen. :(
Lil schreef: Oei, pas goed op!!! Hoop dat je net zoveel plezier hebt van de wekker als ik. Ik heb het licht zwak ingesteld, want ik word goed wakker van licht. Erg leuk, gebruik het vogeltjes geluid en in de weken dat het licht is antwoorden ze terug op mijn wekker. Zo enig.Daarom gebruik ik dus juist een ander geluid op de app. Mijn hersenen maken na drie dagen geen onderscheid meer tussen de echte en de wekker en dus moet vriendlief me na een uur alsnog wakker schudden
Hope schreef: Daarom gebruik ik dus juist een ander geluid op de app. Mijn hersenen maken na drie dagen geen onderscheid meer tussen de echte en de wekker en dus moet vriendlief me na een uur alsnog wakker schudden![]()
Els&Flow schreef: En vooral een hele gelukkige zus.Oei! Helpt een traphekje ofzo? Of krijg je die ook in je slaap open?![]()
Net mn lamp/ wekker binnen gekregen, een Medisana, volgens de ha een goede keus. In overleg met een goede vriendin word homeopatische medicatie ingezet, ik probeer alles uit. Ben vannacht van de trap gevallen tijdens een nachtelijke wandeling, godzijdank alleen wat blauwe plekken maar geen gebroken onderdelen. Dat had anders af kunnen lopen.![]()