Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ruisje schreef: Ooooo strand... heerlijk!! Dat is het enige wat ik mis sinds ik van holland naar limboland verhuisd ben... een paar keer per week ging ik met de hondjes naar het strand. :)
Zo heerlijk! En zeker met de bejaardedames is een half uur lang zat en dan is het heerlijk dat je niet lang in de auto hoeft te zitten en toch zo kan genieten!
Door Ruisje
MarijeEnBoomer schreef: Zo heerlijk! En zeker met de bejaardedames is een half uur lang zat en dan is het heerlijk dat je niet lang in de auto hoeft te zitten en toch zo kan genieten!
Dat klopt! Ik was wel een klein half uurtje onderweg, maar ik had 't er voorover, het heerlijke uitwaaien voor hond en mens. :)
Door eelke
Mijn eerste uurtje werken er al weer opzitten. Alle mails doorgespit, en nu is mijn to do kladblok vol dus vanmiddag eerst maar eens een nieuwe halen :)

Het begon net te regenen buiten en Gijs lag daar te slapen. Heb m naar binnen gehaald maar kreeg m bijna niet wakker, hij kwam uit een diepe slaap volgens mij  ;D ik moest m echt overeind helpen en de weg naar binnen wijzen, waar hij meteen neergeploft is en verder slaapt. Ik denk dat ie niet eens meegekregen heeft dat ie nu binnen ligt :smitten:
Door Kaela
Vroeg wakker, op de bank nog wat verder gedut. Ochtendritueel afgedraaid en boodschappen gedaan. Ook voor de bbq van het werk vanavond, dus het was een puzzelen.

Nu moet ik de auto nog schoonmaken, want ik krijg vanavond mensen in de auto. En die is vies. Er ligt 1,5 Oscar aan haar, modder en zand in en alle ramen zijn onder gekwijld...
Door -Annemarie-
Gisteren een sollicitatiebrief de deur uit gedaan. Spannend!  :)

Vanmorgen gezellig in het bos gewandeld (lange broek/hoge schoenen/sokken) en eenmaal thuis snel een korte broek aan. Zit in de tuin met een kopje koffie, zie ik toch een teek op m'n onderbeen.  >:(
Die is dus in anderhalf uur naar boven gelopen en meteen vastgebeten.  :-X

Aangemeld bij  http://www.tekenradar.nl/  en de teek opgestuurd. Ik doe mee met het onderzoek.
Ik moet verder met poetsen, maar Zoë is erg moe van gisteren en ligt heerlijk te snurken op de bank. Ik denk dat ik maar even boodschappen ga doen zodat ze nog wat kan slapen. Ik ben dan wel erg blij met Henry, Zoë is dat niet bepaald.
Door Kaela
De auto is schoon, wat een klus! Ik had lekker de voordeur open zodat de katten buiten konden spelen. Pluk kwam wel even kijken, maar waar waren ze toen ik klaar was met de auto poetsen? Op de zolder!!! Tralalala, zo blij dat ze daar nu 24/7 heen kunnen!
Door Martine-Tom
Net bij de da geweest, Tom heeft een brandwond op zijn borst, van het schuren over vloerbedekking  :(
De da wilde pred voorschrijven maar die logica ontgaat mij dus dat heb ik niet gedaan, nu zit er honingzalf op...lijkt mij beter  :)
Door Borke
Pfew auto schoon maken van hondenharen/luchten - een uitdaging....

Blegh een teek, heb je er last van, komt er zo'n ring?

Ik had ook geen pred gegeven Martine, honingzalf lijkt me een betere start  8)
Door Kaela
Borke schreef: Pfew auto schoon maken van hondenharen/luchten - een uitdaging....
Jup en nog "voor niets" ook, want er heeft alleen iemand op de (meestal toch al redelijk toonbare) voorstoel gezeten. Ach ja, het kan geen kwaad om het hondenhok af en toe uit te mesten.

Bbq met collega's was enorm gezellig. Wij kletsen teveel op het werk, daar krijgen we altijd "feedback" over. Terecht hoor, want we zijn echt een stel bij elkaar. Dus ja, gister in een mooie grote tuin, bbq erbij, lekker biertje, wijntje, colaatje en daar gingen we! Eindelijk mochten we een keer helemaal los, and so we did! Ik had gelukkig ook veel te veel vlees gekocht, dus iedereen heeft lekker kunnen eten en mijn vriezertje zit voorlopig ook weer gevuld.
Door Nynke
Wij zijn in Frankrijk bij zus en zwager, prima hier. Gisteren een grote houten garage/ schuur gebouwd, leuk werk.
Donderdagnacht rijden we weer naar huis en komen dan vrijdag in de loop van de middag aan. Hopelijk tijd om een paar boodschapjes te doen en zaterdag de kippenren afbreken. De kippetjes gaan zondagochtend verhuizen en dan ga ik een paar dagen Barbara en Ron helpen met de verhuizing.heb er zin in!!!!
Door dinky89
Zo maar eens fiets naar fietsenmaker brengen. Die hield er gister gelukkig vlak bij huis mee op. Viel iets uit kettingkast waardoor alle spanning van ketting viel. Kunnen ze ook gelijk versnelling ska bel vervangen want die hangt er al maanden half aan. Wordt dus komende dagen alles lopendbdoen denk ik want een auto hebben we niet (geen geld voor)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door