Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Dilemma. Er wil iemand komen proefrijden in onze auto. Maar dan ben ik alleen thuis en moet ik dus mee. Wel of niet verstandig als vrouw zijnde?Gewoon een afspraak maken als je vriend er is...![]()
zurca schreef: Gewoon een afspraak maken als je vriend er is...+1
Als ze echt interesse hebben dan zal het geen probleem moeten zijn om even te wachten tot een ander tijdstip.
zurca schreef: Gewoon een afspraak maken als je vriend er is...Dit dus.
Als ze echt interesse hebben dan zal het geen probleem moeten zijn om even te wachten tot een ander tijdstip.
TMG1961 schreef: Geen idee wat loos is hier maar in de afgelopen 15 minuten 4 politiewagens door de straat gereden.Tja Theo...we hebben nog gewaarschuwd dat een wietkwekerij op zolder vroeg of laat op zou gaan vallen
Martine-Tom schreef: Tja Theo...we hebben nog gewaarschuwd dat een wietkwekerij op zolder vroeg of laat op zou gaan vallenIk kweek alleen hoofdhaar en niet echt met succes
![]()
TMG1961 schreef: Ik kweek alleen hoofdhaar en niet echt met succesMaar dat kun je dan ook niet roken![]()
eelke schreef: Dilemma. Er wil iemand komen proefrijden in onze auto. Maar dan ben ik alleen thuis en moet ik dus mee. Wel of niet verstandig als vrouw zijnde?Eh ja, ik heb het ook niet gedaan. Afspraak gemaakt toen meneer -A- thuis was en die is meegegaan.![]()
Ronald schreef: Maar dat kun je dan ook niet rokenJe kunt het wel, maar of dat hetzelfde effect geeft als de welbekende plantjes betwijfel ik ten zeerste![]()
MarijeEnBoomer schreef: Wat is het toch heerlijk wonen bij het strand!Ooooo strand... heerlijk!! Dat is het enige wat ik mis sinds ik van holland naar limboland verhuisd ben... een paar keer per week ging ik met de hondjes naar het strand.
Lekker gewandeld met 2 bejaarden, 2 semi bejaarden een puppeding en 2 dierbare mensen in m'n leven!
Life is good![]()