Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Ik ben best een beetje moe. Net als gisteren vroege dienst gehad. Dus om 7 beginnen. Nu net thuis. Kolven. Daarna met de hondjes uurtje lopen. Dwayne ophalen van kdv. Gelukkig hoef ik vanavond niet te koken. Gaan eten bij vrienden.
Door zurca
eelke schreef: Dilemma. Er wil iemand komen proefrijden in onze auto. Maar dan ben ik alleen thuis en moet ik dus mee. Wel of niet verstandig als vrouw zijnde?  :-\
Gewoon een afspraak maken als je vriend er is...
Als ze echt interesse hebben dan zal het geen probleem moeten zijn om even te wachten tot een ander tijdstip.
Door - pien -
zurca schreef: Gewoon een afspraak maken als je vriend er is...
Als ze echt interesse hebben dan zal het geen probleem moeten zijn om even te wachten tot een ander tijdstip.
+1
Door Angelique
zurca schreef: Gewoon een afspraak maken als je vriend er is...
Dit dus.

Mochten ze hierop aftaaien, niet getreurd. Er komt een serieuzere.
Door eelke
Oké, ik dub nog even door hoor :P overdag is nl wel echt veel handiger ivm overschrijven natuurlijk...

Getsie. Net om boodschappen geweest. Stond een vrachtwagen met toeters en bellen stil. Met een fiets eronder. Ik denk een meter of 3, 4 ná het fietspad. Politie er bij.
Op de terugweg zagen we alleen de politiebusjes nog rijden met fiets en met de chauffeur denken we. En er lag een plas bloed met zand erover...
Gezien waar de vrachtwagen stil stond is het een flinke klap geweest...  :-\ niet leuk om te zien.
Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: Geen idee wat loos is hier maar in de afgelopen 15 minuten 4 politiewagens door de straat gereden.
Tja Theo...we hebben nog gewaarschuwd dat een wietkwekerij op zolder vroeg of laat op zou gaan vallen  :-\

;D
Door TMG1961
Martine-Tom schreef: Tja Theo...we hebben nog gewaarschuwd dat een wietkwekerij op zolder vroeg of laat op zou gaan vallen  :-\

;D
Ik kweek alleen hoofdhaar en niet echt met succes  :(
Door -Annemarie-
eelke schreef: Dilemma. Er wil iemand komen proefrijden in onze auto. Maar dan ben ik alleen thuis en moet ik dus mee. Wel of niet verstandig als vrouw zijnde?  :-\
Eh ja, ik heb het ook niet gedaan. Afspraak gemaakt toen meneer -A- thuis was en die is meegegaan.
Ik ben misschien gewoon een muts, maar zag dat toch echt niet zitten. Met twee vreemde mannen de weg op.

*luistert nog steeds naar het stemmetje in mijn hoofd: "nooit met vreemde mannen mee gaan!"  :biggrin2:
Door Borke
Lekker gewerkt vandaag.
Leo gaat eind vd middag nar de Jumbo, waren alle koelcellen daar kapot...  >:(
Maar goed, we hebben weer bananen, keukenrollen en eieren, dat dan weer wel  ;D

Heel klein stukje met Sofi gelopen, was dus nog een brug te ver.
Nog 2 weekjes geduld hebben, dat doen we dan maar.
Door Ruisje
MarijeEnBoomer schreef: Wat is het toch heerlijk wonen bij het strand!
Lekker gewandeld met 2 bejaarden, 2 semi bejaarden een puppeding en 2 dierbare mensen in m'n leven!
Life is good  :)
Ooooo strand... heerlijk!! Dat is het enige wat ik mis sinds ik van holland naar limboland verhuisd ben... een paar keer per week ging ik met de hondjes naar het strand. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door