Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Nou ja, volgens mij heb ik jaren geleden een foto van jou gezien en toen zag je er heel anders uit.Nou ben ik wel nieuwsgierig naar welke foto dat was![]()
![]()
keetje schreef: Mijn pjoeter discrimineert, ik zie weer sommige foto's niet.Dat komt omdat je zelf niet een duidelijke foto hebt geplaatst.![]()
Esther Q schreef: Nou ben ik wel nieuwsgierig naar welke foto dat wasGeen idee, jaaaaaren geleden, toen woonde je nog in nderland.![]()
Angelique schreef: Nee precies, leuk topic, net als eerdere smoelenboeken die ook door dezelfde persoon "veroordeelt" moesten worden.Goed idee!
Ik kruip zo achter mijn pc en schoon 'm wel even op.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Dat komt omdat je zelf niet een duidelijke foto hebt geplaatst.Mijn foto was best wel duidelijk alleen niet zo herkenbaar. Is niet bewust gedaan, ik heb gewoon geen leuke foto van mezelf. (En ik heb cameravrees)
Maar serieus, ik heb er geen last van, zie ze allemaal.![]()
Els&Flow schreef: Keetje: het kan zijn dat als je je cookies opschoont je wel weer de foto's ziet.Bedankt voor de tip maar dat gaat het niet worden. Die verwijder ik regelmatig alles is opgeschoond en bijgewerkt en geupdeet etc. etc. etc. en toch, van de een wel en van de ander niet. Jammerrrrrr. Van Eelke bijv. niet.
Verder plaatst iedereen hartstikke leuke foto's!! ben ondertussen toch wel erg benieuwd naar Koekje, roze koek en Ot en Sien.![]()
keetje schreef: Mijn foto was best wel duidelijk alleen niet zo herkenbaar. Is niet bewust gedaan, ik heb gewoon geen leuke foto van mezelf. (En ik heb cameravrees)Het was ook een grapje hoor.
Pluto schreef: Vooruit met de hond van een kennis, maar ala, ik wil hem jullie niet onthouden:Die bovenste lijkt toch echt meer op jou hoor, tenminste, de laatste keer dat ik je zag.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even iets realistischer, hier was Loesje precies een dag bij ons, toen had ze me al helemaal on haar pootje gewonden!
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Die bovenste lijkt toch echt meer op jou hoor, tenminste, de laatste keer dat ik je zag.Heb je wat van 'm nodig ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
eelke schreef: Goed idee!jij grijpt ook elke kans aan
Hee, ik zit toch achter mijn pc, zal ik je anders even helpen?![]()