Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Hier dan een foto van mij met kleine Nelson (toen 9 weken) en onze lieve Gadrienette.

Afbeelding

En dan voor de leuk nog een foto van mij met de twee paarden samen

Afbeelding

En met een wat ouder geworden Nelson
Afbeelding
Door Juul
Afbeelding

Hierboven met Epke en hieronder met Falco. Het wordt hoog tijd voor een foto van ons drieën! Die heb ik helemaal geen (leuke).

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Juul op ma 28 jul 2014, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dinky89
Om het katten gehalte hier wat op te krikken:

Poging 1:
Afbeelding

Nieuwe poging:
Afbeelding

En ander moment in de serie, gewoon omdat de timing zo leuk is :-)
Afbeelding
Door smulpaap
keetje schreef: Ik heb er 1 gevonden, echt helemaal de enige.  :biggrin2:

Ik en Luna.

Afbeelding

Nou , we zien in ieder geval dat je een paardenstaart in hebt  :biggrin2: :biggrin2:
Door TMG1961
Aangezien ik een hele tijd een handtekening had met m'n gezicht er in hoef ik dus geen foto te plaatsen..heb trouwens ook geen fatsoenlijke van mij samen met Pixie en Noppie
Door Anne in Zweden
nova schreef: op het risico af dat de server  vastloopt  ;D , plaats ik ook een foto van mij hier . Moet er wel bij zeggen dat het niet mijn sterkste kant is  :biggrin2:

Plaatje zal een week of  3 geleden gemaakt zijn in het bos in Elsloo. Bindi en Diva waren mee:

Afbeelding
:o :o :o

Dat je met zulke schoenen en kleren het bos in durft met de honden! ;D

Wel een leuke foto van je, hoor!
Door eelke
TMG1961 schreef: Aangezien ik een hele tijd een handtekening had met m'n gezicht er in hoef ik dus geen foto te plaatsen..heb trouwens ook geen fatsoenlijke van mij samen met Pixie en Noppie
Wel! Een waarop je een baardje had en toen zei iedereen dat je er daarop zo leuk uit zag, heel anders dan in je onderschrift!
Door Angelique
Esther Q schreef: Ah, wat leuk, een smoelenboek! Ik ben hier wel niet zo vaak meer, maar toch, dit ben ik met lieve Taiga:
Afbeelding
Nou ja, volgens mij heb ik jaren geleden een foto van jou gezien en toen zag je er heel anders uit.  :o :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door