Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Wat een leuke foto's allemaal! Genieten, zo'n smoelenboek! Koek, we willen een leuke foto van je zien. Met roze Koek en Ot en Sien erbij!
Door Lizzy
Angelique schreef: ^^ Mocht je niet naar bed :-)

Wel sketig zo hoor  :smitten:
Heb je het tegen mij? Dit is ons GTST dutje (zonder GTST deze zomer :biggrin2::biggrin2: :biggrin2:
Door Lil
Blijkbaar een sterke server hier. Zal dan ook maar eventjes. Die man op de achtergrond ken ik niet. Die moest niet alleen mij met twee honden ontwijken, maar ook degene die de foto maakte (met 2 Malamutes). Hier had ik Jones een dag of 3.

Afbeelding
Door coby.p
Angelique schreef: ??? ??? Waarom moeilijk doen, hij staat in dat topic, dus copy/paste en voila....

Afbeelding
dank je wel angelique
zal vast heel simpel zijn, ik leer het vast nog wel, maar heb me er nog niet in verdiept.
geweldig topic dit, hebben we heel veel jaren al een eerder gehad, weet ik nog.
zo leuk, al die gezichten eens te zien.
Door nova
Lizzy schreef: Wat een leuke foto's allemaal! Genieten, zo'n smoelenboek! Koek, we willen een leuke foto van je zien. Met roze Koek en Ot en Sien erbij!
mee eens, en  als het kan, een foto zonder broodplank voor het gezicht.
De server kan het best aan, want mijn foto werd ook gedragen  :biggrin2:
Door coby.p
-Saskia- schreef: Afbeelding

Ik ben niet zo foto-plakkerig. Hier nog wel met Dommelsch...  :-*
ach sas, dommelsch, ook zo.n heerlijk wijffie,
enne, breezer mag er best los bij, heerlijke beren.
Door Charlie Angel
Wat een leuke foto's allemaal! :)

Ik blijf bijna nooit plakken op een foto, heb er laatst eentje van mijzelf en Charlie gemaakt die redelijk door de beugel kon.

Afbeelding

Arghhh en dan nog zo groot ook. :-X
Door nova
Maxi's 3-tal schreef: Wat een leuke foto's allemaal! :)

Ik blijf bijna nooit plakken op een foto, heb er laatst eentje van mijzelf en Charlie gemaakt die redelijk door de beugel kon.

Afbeelding

Arghhh en dan nog zo groot ook. :-X

wat is er mis met die foto?
???
Door Anne in Zweden
Ik dacht dat ik geen foto's van mezelf met de honden had, maar kèk nááh! ;D  Met de Pasen had ik bezoek van een vriendin in Zweden, en die heeft met de camera staan zwaaien.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door