Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Miranda 1
Ook hier even een bericht.

Ik ga volgend weekend bestellen bij lupa, 1 juni. Ze komen dat of in week 23 of in week 24. Als jullie willen dan kunnen jullie mee bestellen. Ik woon in Houten.
Door Corine1981
Ik heb besteld bij Caroba, wordt maandag week 22 geleverd in Maarssen.
Nabestellen kan ik tot a.s. donderdag dus mocht iemand mee willen bestellen hoor ik het wel.
Ik kan alleen niets bewaren dus niet dan wel dezelfde dag opgehaald ;)

Ik voeg mezelf ook even toe op de fb groep ;)
Door moosje
Heeft iemand het linkje van de FB groep voor me?

Ik ga binnenkort weer bestellen bij Degomeat/Best4Dogs, dus als er nog iemand iets mee wil bestellen dan kan dat.
Door Miranda 1
Sorry ik kan geen link plaatsen want mijn pc loopt vast op fb.

Het heet barfgroep Utrecht. Als het goed is moet je hem kunnen vinden als je daar op zoekt.
Door esther w
Kan iemand mij 3 augustus voor een paar uurtjes uit de brand helpen??? Ik heb vlees besteld bij aurora borealis maar heb nachtdienst. Ik zou het eerst s avonds in Vianen ophalen maar dat gaat niet meer omdat ze op tijd terug naar huis moeten om de bus in te leveren. Is er iemand in Vianen, Nieuwegein of houten die mij voor een paar uurtjes wilt helpen? Ik zou het echt heel erg waarderen!
Door joel
esther w schreef: Kan iemand mij 3 augustus voor een paar uurtjes uit de brand helpen??? Ik heb vlees besteld bij aurora borealis maar heb nachtdienst. Ik zou het eerst s avonds in Vianen ophalen maar dat gaat niet meer omdat ze op tijd terug naar huis moeten om de bus in te leveren. Is er iemand in Vianen, Nieuwegein of houten die mij voor een paar uurtjes wilt helpen? Ik zou het echt heel erg waarderen!
Hoeveel kilo heb je, zit eigenlijk al aan de max in mn fietskar :) maar 5 of max 10 kg zou wel mee kunnen nog
Door esther w
Ik heb ongeveer 36 kilo besteld, word hier een beetje hebberig ;-) maar gaat voor jou dus niet lukken joel.
Miranda, het gaat maar over een paar uurtjes. Als het bevroren wordt geleverd zal het toch niet zo snel ontdooien? En dat wat al ontdooit is kan ik s avonds meteen verwerken. Ik zou het super vinden als je het mee zou willen nemen!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door