Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Ach gossie, Boris stond gisteren weer net als vroeger in de beek. Gelukkig kon hij er ook weer uitkomen.

Afbeelding

Tja, en die zwarte...... wat zal ik zeggen..... knettergek is te weinig en dekt de lading niet helemaal  ::) :biggrin2:

Afbeelding

Afbeelding

Kleine van pa houdt niet van water, dus die rende bovenlangs mee  ;D

Afbeelding

Ja, het klopt, de eerste en de tweede versnelling doen het bij Jones niet. Drie tot en met 7 wel.  ;)
Door Charlie Angel
Angelique schreef: Maar meestal wordt dat dan heel letterlijk genomen  :biggrin2:
Nou, dan begin jij door het goede voorbeeld te geven, misschien volgen er dan meer. :biggrin2:
Door Kaela
Maxi's 3-tal schreef: Nou, dan begin jij door het goede voorbeeld te geven, misschien volgen er dan meer. :biggrin2:
Daar moet een apart topic voor komen! Ik wil wel aftrappen!

@ lil: zaaaaaaaaaaaaalige foto's!
Door Kaela
Het is echt heel leuk om een werkhond te hebben!

Dan ga je wandelen, het ploft neer onder een boom en het zegt: haal me maar op als je dat saaie plasrondje zelf gelopen hebt. Zou hij dan toch iets van berenbloed in zijn aderen hebben stromen?

Afbeelding
Door Lil
Kaela schreef: Het is echt heel leuk om een werkhond te hebben!

Dan ga je wandelen, het ploft neer onder een boom en het zegt: haal me maar op als je dat saaie plasrondje zelf gelopen hebt. Zou hij dan toch iets van berenbloed in zijn aderen hebben stromen?

Afbeelding
O jee, werkweigering....

en nu?
Ontslag?
Door Fenixjuh
Wat een knappe hond die Boris, lijkt Jezus wel, lopen op water  :)

En het enige loon wat Oscar krijgt is toch voer? Kun je hem niet op korten, want dan wordt-ie nog magerder  :P  Dus Oscar weet lekker wel hoe hij het moet regelen..

Belofte, camera uitgeprobeerd! Zitten leuke functies op!

Gisteren lekker wezen zwemmen, in het begin ijskoud, maar wel lekker rustig..
Afbeelding

Nog wat actiefoto's van frisbeeën, was al 5 minuten bezig en dat is met dit weer eigenlijk de max.. Toch even doorgegaan in de hoop mooie foto's te krijgen, maar dat valt dat tegen..
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Die blik naar zijn baasje.. :smitten:
Afbeelding
Door Lil
Lol! Ziet idd uit alsof Boris op het water staat. Mooi helder die beek!

Fijn dat je een nieuwe fotocamera hebt fenixjuh. Ik houd wel van zulke spam.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door