Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef: Hoelang staan die doosjes eral? Het duurt nml een paar dagen voordat ze die zooi naar hun nest gesleept hebben en je de aantallen ziet afnemen.
8 dagen, dus ik had gehoopt ze inmiddels wel uitgemoord te hebben... d'r staat er 1 in de keuken, 1 in de gang en 1 in de kamer.
Door Borke
Riek schreef: Ik zou in mijn broek piesen van het lachen.
Verbaast me dat niemand er aan zit. Ik denk dat ik 'm ook even zou voelen  :biggrin2:
;D ;D ;D

Oh Lique, waar haal je het vandaan  ??? ::) :D ;D
Door Angelique
eelke schreef: 8 dagen, dus ik had gehoopt ze inmiddels wel uitgemoord te hebben... d'r staat er 1 in de keuken, 1 in de gang en 1 in de kamer.

Mmmmmm, bij de plaag hier had ik er al drie in de keuken staan, waarvan 2 in de keukenkastjes die het meest belaagd werden. Maar het had na 8 dagen al wel iets minder mogen worden  :-\
Door Lizzy
Riek schreef: Ik zou in mijn broek piesen van het lachen.
Verbaast me dat niemand er aan zit. Ik denk dat ik 'm ook even zou voelen  :biggrin2:
OMG :o :o :o :o

Ik was weer even vergeten hoe jij feitelijk in mekaar steekt :o :o :o

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-* :-* :-* :-*
Door Borke
eelke schreef: 8 dagen, dus ik had gehoopt ze inmiddels wel uitgemoord te hebben... d'r staat er 1 in de keuken, 1 in de gang en 1 in de kamer.
Veel te weinig!

Ik zou gif aan die kant van het huis strooien en de keukenkastjes uitsoppen en alles waar suiker in zit weggooien, in de koelkast doen of elders opbergen (liefst hoog).
Door Borke
Lizzy schreef: OMG :o :o :o :o

Ik was weer even vergeten hoe jij feitelijk in mekaar steekt :o :o :o

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :-* :-* :-* :-*
Die Riek, die is zeeeeer de moeite waard om beter te leren kennen, ze heeft een geweldige vocabulaire  :D

Ze lijkt zo keurig  :angel2:
Door -Annemarie-
Vanmiddag geshopt in Dld, weer fijn Alverde ingeslagen bij de DM.  :)  De magnolia geurstokjes kon ik helaas niet vinden. Marije, ze waren toch van de DM, die jij had?  :-\

Het is raar weer hier, en ik ben gesloopt.  :P 
Door Lizzy
-Annemarie- schreef: Vanmiddag geshopt in Dld, weer fijn Alverde ingeslagen bij de DM.  :)  De magnolia geurstokjes kon ik helaas niet vinden. Marije, ze waren toch van de DM, die jij had?  :-\

Het is raar weer hier, en ik ben gesloopt.  :P
Ohhh, die zijn zoooo lekker :smitten:
Jammer dat Leo ook niet tegen deze kan (hij kan echt niet tegen geurtjes in huis...). Want dit is echt de lekkerste die bestaat!
Hier ook zulk raar weer trouwens... En ik ben ook gesloopt. Vroeg naar bed vanavond.
Door Kaela
Wij hebben nog een halfslachtige poging op de vliering gedaan, maar de koek was op. Toen moesten de rollen vinyl nog naar boven  :-X. Het is gelukt, maar vraag niet hoe...

Nu heel lui doen vanavond, morgen mogen we malen voor de katten.
Door Nadia
Wat een heerlijke dag. Dwayne sliep tot 8 uur. Wat gewoon b heerlijk uitslapen op het moment is. Ik Dwayne gevoed en verzorgd. Ml de hondjes.
Vanuit bed met zijn 3en de bank op gerold. Toen was het 10u ofzo. Met een lekker ontbijtje serie gekeken.
Daarna gedoucht en kleinnnn beetje huishouden gedaan. Meneer van de airco is komen kijken naar de mogelijkheden. Dwayne kan zo slecht tegen de warmte.
Daarna naar catsop gereden. Heeeeerlijk boerderij ijs gegeten. Door naar schoonouders bitterballen gesnackt. Nu zelf eten koken en weer op de bank ploffen film kijken. Niets bijzonders eigenlijk. Maar gewoon een lekker ontspannen dag.
Door Ronald
Hè, hè... weer eens gewoon kunnen slapen. Die warmte is niet echt wat voor mij.

Vanmorgen met lief naar atelierruimte wezen kijken. Gezellig zitten beppen met eigenaar. Blijkt ook uit een grafisch nest te komen. Dat verklaart een hoop  :biggrin2:
Daarna nog even de stad in, broodje scoren bij de Subway.

Ondertussen is thuis mijn nieuwe feun aangekomen. Een Flying S5!
Door kira
Aanbeland op de camping. Zo fijn grote beer is met drie stappen in het bos en dan knapt ze op. Heb haar verdeeld over de hele dag geborsteld en voeten geknipt ze is weer keurig on model. Foppe is in voorbereiding voor zijn bezoek van morgen dus ook mooi gekamt niet dat het helpt overigens. Mijn moeder berichte net dat ze onze boontjes al vast voorbereid heeft en dat de buitenkwam ook gefixed is. Fijn die weekendoppas.
Door Lizzy
TMG1961 schreef: Ben me een beetje aan het inlezen in houden van kippen. Heb momenteel 7 verschillende kriel rassen op de lijst staan
Het zijn:
sussex kriel, bielefelder kriel, barnefelder kriel, plymouth rock kriel, wyandotte kriel, amrock kriel en new hampshire kriel
Nog geen idee of ik 1 ras neem of een combinatie van meerdere rassen. Het stuk waar ze komen te lopen is ong 15m2 en dacht zelf aan 5-7 krieltjes
Stuk wordt afgezet met draad en een net er over en er komt een los nachthok in.
Oh Theo, zou je dit serieus wel doen? Ze maken herrie, ze kosten klauwen met geld en ze leveren niks op (behalve pleziers, ALS je tegen de herrie kunt die ze maken). Want voor de eieren hoef je het niet te doen... Oh ja, en ze brengen gratis kostgangers mee: ratten en muizen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door