Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
Bedankt voor de vegalink (ik zal het doorgeven) en voor het mosterd soep recept.
Slechts 1 eetlepel mosterd op 1 liter water en 800 gram courgette, is dat niet erg weinig?

Overigens kookt Leo hier in 90% van de gevallen en dat doet hij voortreffelijk 8)
Door fransbulletje
Borke schreef: Bedankt voor de vegalink (ik zal het doorgeven) en voor het mosterd soep recept.
Slechts 1 eetlepel mosterd op 1 liter water en 800 gram courgette, is dat niet erg weinig?

Overigens kookt Leo hier in 90% van de gevallen en dat doet hij voortreffelijk 8)
Je kan er natuurlijk altijd meer mosterd door doen maar ik doe er een flinke eetlepel door en smaakt voor ons zo prima.
Door marina
Ik had een matige speltpasta-spinazie-pesto vanavond, maar wel met een lekker wijntje  ;D
Er had wat meer peper en zout in gemogen maar ik had geen zin om naar binnen te lopen om het te halen..

Zelfs de kassamevrouw bij de Lidl viel het op hoe gezond ik eet. Ik had een kar met bijna alleen groente en fruit (en chocolade hazelnoten, ze kon het niet laten om daar wat van te zeggen haha).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door